Gå til innhold

Ønsker å kjøpe monoblokk!!

Ranger emnet

G.T.I

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle se hva det var og få tak i her, før jeg må kjøpe nytt utstyr. Noen som vil selge en forsterker med no krutt i :) Det hadde vært gull med RF forsterker. Noen med god erfaring når det gjelder stereo i golf II??

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale deg å ta en titt på denne forsterkerlinja. Utrolig bra pris/kvalitets forhold. Kjører for tiden etpar BA 4.5 PRO på denne, og den svetter ikke akurat... Lyden derimot er helt topp. Her bor det mye punch og kraft.

Skal etterhvert kjøre en Stereointegrity Magnum D2 på den når denne kommer over dammen.

Ta kontakt med autosound.no. Han har testa forsterkerne, og kan muligens gi bedre pris enn Eltek.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått snusen i det, så jeg gikk for 2x 170W'ern.

Vil poste en liten sak på sub'en når jeg får den. Tror den er første av sitt slag her i landet. Den har iallefall banket det meste av det som finnes over dammen i samme prisklasse både på lydkvalitet og db - drag.

Nick Lemons, som lager dem ser ut til å vite hva han driver med, og etter å ha prata med ham gikk jeg for denne til fordel for en BA PRO 12.5LF.

Billigere ble det også, hehe. Nok etpar hudrelapper ekstra til øll i helga :D

Etpar små tester finner dere her og .her.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å selge min Rockford bd 1501 monoblokk til høystbydene. Nypris kr. 14000,- kjøpt ny av importør i juni 2003. Denne driver det du vil :-) Den er meget pent brukt til konkurranser i EMMA (pen lyd, ikke høy lyd) og har aldri brukt den til noen form for db tull.

Vurderer også i samme slengen å selge mine to Power 851x forsterere til høystbydene. samme sak med de som med bd1501.

Veil pris på disse er kr. 10.000 pr stk.

Kan også selge 2 stk. RF RFD 2208 8" dobbelt spole subwoofere (10 kg/stk 400W RMS/800W Max) og en RFR 3112 12" 2000W beist på 20++ kg.

Bud kan legges inn på PM

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk ?

Ja det vil jeg påstå :-) Med en samlet forsterker effekt på ca 2500W + (ikke sony watt) så bør det jo trøkke "litt"

med en bd1501 på 12" og en 851x på 2stk 8" så er det trykk og steinkontroll samtidig. Det er kassene som er avgjørende om hvordan det spiller, men jeg kan mute 12" og kun bruke 8" i døra som sub og det er fortsatt ingen som har sagt at jeg mangler sub.. vurderte faktisk å stille opp på en av konkurransene med 12" mutet bare for å teste :-) Deler 8" ned på 25Hz -36db/oct og da spiller de tøft. De 8" veier borti 10 kg pr stk og 12" godt over 20kg så det er seriøse saker.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener Autohifi sa at den veide 22kg men det spiller fint liten rolle. Du bør minimum ha en bd 1001 eller større på denne for å få noe skikkelig dreis på det. Vet også om folk som har puttet f.eks en jbl 300W forsterker på den. Tror ikke membranet flyttet nevneverdig på seg.. forsterkeren brant etter to dager :-)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant