ChristR Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Tenkte jeg skulle opprette en tråd for bilen min, da det forhåpentligvis kommer til å skje ting fremover. Har en annen tråd her, men den finner jeg ikke igjen... :P Fikk bilen 01.06. Det som er gjort til nå er: -Sotet alle vinduer unntatt frontruta. (Måtte ta av på siderutene grunnet EU-Godkjenning) -Facelift frontlykter med Xenon og xenonmatch parklys. -Facelift tåkelys forran med xenonmatch. -Facelift baklys -Blinklys i klarglass -Simons lyddemper -Speilhus i chrome -S-Line Girspak -Chromelister rundt vinduer og under frontlykter (A6 style) -WaxGuard lakkforsegling -GAS 4ch forsterker -JBL 6x9 i hattehylle -12" MTX Sub Slik så bilen ut dagen jeg fikk den: Det ble egentlig ikke gjort så mye det året.. Bortsett fra at jeg gikk til innkjøp av GPS. Så kom vinteren... Og jeg fikk lyst på tåkelys. Kjøpte Hella Micro DE og modifiserte støtfanger selv. Det ble glatt.... Dette var rett før jul, noe som resulterte i at bilen var på verksted i 1mnd. Og dagen jeg skulle få den tilbake, sier verkstedet: "Vi fikk ikke tak i ny felg" Så var det bare å skulke skolen og kjøpe nye felger og dekk... Enda mere drittutgifter. Måtte gå for noe billig: Enda mer uflaks.. Cd-Spilleren min ryker, denne har gått ut av produksjon. Heldigvis har jeg GPS med MP3 spiller. Nytt år, nye muligheter! Men desverre er det mye skole og lite jobbing, og dermed lite penger. Dessuten suger russetiden lommene mine tomme... Men jeg får iallefall kjøpt meg ny frontspoiler med orginale tåkelys, ny lysbryter og diverse. Uten lys i: Med tända ljus: Ny S-Line girspak, DEILIG! :) . Sommerfelgene er solgt, og noe nytt og rått er bestilt. Desverre er det pengene som gjør at jeg ikke har de på, måtte ut med 9000kr bare i forrige uke, pga service utgifter. Fikk også en deilig smell, AC og kjølevifte snurrer på siste verset... Resultat: 7000kr i deler! :) Så hva vil skje fremover? Dette vil garantert skje: -Nye 19" felger -Sote sideruter forran igjen -Cd-Spiller, Pioneer DEH-P88RS -Rockford Fosgate Power frontsett. Bygge om dørsider forran. Ymse planer: -PS2/PS3 -2x 12" i lukket kasse -6.5" Frontsett bak -Ny(e) forsterker(e) -S3 front -S3 Interiør -Justerbart senkesett -Større bremser -Cleaning diverse steder -Alarm med fjernstart Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Da skjedde det litt idag også.. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Og idag skjedde det enda litt til... Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 velkommen i BBS CH klubben :D Du klassifiserer også til å joine vi i 19" klubben. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Takketakk... Ja, jeg burde jo klassifisere til det også;P Han som satt på felgene påstod at det var sjeldent med A3 sittende på CH, men men:P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Vasking og polering idag! :) Bilen før vask: Disse produktene skulle jeg bruke: Detaljer og finnish: Haha.. Men så lat som jeg var, så var det bare dette som skjedde. -Blandet Tech Car Wash med vann, og sprøytet bilen med skum. -Vasket bilen med NXT Car Wash og Wash Mitt (Utrolig deilig å bruke!) -Crystal Deep Paint Cleaner -Crystal Deep Polish Og det var det :p Dekkene ble sprayet med Hot Shine Tire Spray. Felgene ble polert med Crystal Deep Polish og vokset med Gold Class Wax Resultat: Etterfulgt av en liten PhotoSession i godværet! Tilslutt en liten triksing... ;) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Steike, fet kjerre :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Nice!! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Flott asså. hvor bestilte du produktene dine? høre rykter om at det blir solgt på bil ekstra men finne ikke noe der:S må jeg bestille? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg har kjøpt produktene mine på BilExtra i Fredrikstad og Sarpsborg. Kjøpte også litt hos Veng i Halden. Får VACN rabatt på alle stedene. Men hører at mange bestiller fra Autogeek.net... Men så inne i det er jeg ikke enda. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 ja hørt mange bestiller derfra jeg også. Men syns det ble bra resultat hvertfall!! flott bil du har. hva senk har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Har Jamex fjærer.. 45mm/45mm Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Nye winterboots... 225/45/17 Nokian Hakka IV Piggdekk på 7.5x17" RS4-II Fakies. Har også begynt med vinterklargjøringa, tar et panel av gangen, og er snart halvveis. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hvordan tok du det "triksebildet"? Hvordan kamera? Og hvor kjøpte du s line spaken, pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Triksebildet ble tatt med Canon IXUS 500 og redigert i PhotoShop. S-Line gearspaken kjøprte jeg på eBay. Nå har jeg forresten funnet noe kult! Hemmlighet.. Kommer snart:) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg