torslett Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Har ikke noe dyrt kamera, men jeg prøver å gjøre de beste utav det jeg har :) Her er noen av bildene jeg har tatt: Er ganske fornøyd med dette. Kommer med flere bilder. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Lei for å si det men denne tråden blir nok slettet da ingen skal opprette bildetråder her lenger, men inne på galleriet. Litt rare farger på noen av bildene dine Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Likte det nest siste bildet ditt der:) Der var det penest farger! Og personlig liker jeg ikke å ha biler på gress, men det er min personlige mening. Andre liker det sikkert ;) Hmm, vet ikke om denne blir slettet enda. Tror de skal få dreisen på galleriet først, mener de skal utvikle det. For slik det fungerer nå så er det utrolig tungvindt. - Hege SH - Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Var kansje noen merklige farger på noen av bildene der ja :p Men nå har jeg kjøpt meg speilrefleks :D har bare standard objektivet enda da.. Kommer vel noe bedre senere :) her er iallefall noen bilder. Her er felgene gjort litt større ;) Samme her... Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 http://img.photobucket.com/albums/v241/torslett/Canon/Nissan059copy.jpg !!!ME LIKE!!! :D :D :D Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 !!!ME LIKE!!! :D :D :D Samma her! Døds tøft bilde! Good job! Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 http://img.photobucket.com/albums/v241/torslett/Canon/Nissan059copy.jpg Veldig pent bilde! Hadde vært stilig om føreren også hadde blitt med på bilde, men veldig bra. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Takk for komentarer :) Synest også bildet vart ganske bra. Han får nye felger til helgen så da blir det nok nye bilder av den bilen ;) Her er noen nye bilder jeg har tatt.. Vet at bilder av biler på gress ikke er de mest ultimate, men de er da helt greie? ;) Det var alt for denne gang.. Håper noen av dere liker bildene mine :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Mja var jo ikke de beste bilda de der :P Prøvde å trikse litt i photoshop med de her: Blei fornøyd med det her^^, Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Jada Mads :p Tok noen bilder til av Nissan i dag... Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Var dårlig med komentarer til de nye bildene :p Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Lurer på å kjøpe ett objektiv som jeg fant på finn.no Er det noe å ha ? regner med det er en del bedre enn det orginale som følger med på 350D kit'et ? http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=11025687&reference=7/110/256/87_1036181201.jpg&adheading=Canon+EF+75-300mm+f%2F4-5.6+III&adTypeId=67&WT.svl=Hovedbilde Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Herregud for en sinnsyk forbedring du har gjort, med tanke på bildene dine! MYE bra her! Og, det objektivet er helt greit, ikke noe super-objektiv, men ville tro det er helt greit til en som ikke vil legge 100tusen i kamera! Løp å kjøp! Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Takk for komentar :) Tror jeg kjøper den linsa ja.. Har ingen erfaring med slikt, men har ett ønske om at jeg skal kunne zoome litt mer en med den linsa jeg har fra før :p Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 utrolig pen den røde asconaen du har tatt bilder av..!! Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg