Sailorboy Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 hei hvilken bilstein demper burde jeg kjøpe? skal på "familieraceren" 245 turbon... tenker da mest på Bilstein sport, eller Bilstein Club Sport. men cluet er jo om eg trenger club sport da, er det så sykt mye forsjell på CS som sport demperne? ellers, har forsamlingen andre demper alternativer, som er brukbare. kom med tips. må kansje nevnes at eg kjører 40mm lesjøforsn nå. Takk Takk Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 hei hvilken bilstein demper burde jeg kjøpe? skal på "familieraceren" 245 turbon... tenker da mest på Bilstein sport, eller Bilstein Club Sport. men cluet er jo om eg trenger club sport da, er det så sykt mye forsjell på CS som sport demperne? ellers, har forsamlingen andre demper alternativer, som er brukbare. kom med tips. må kansje nevnes at eg kjører 40mm lesjøforsn nå. Takk Takk Spar peng til clubsport.. det er gromsakene Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Spar peng til clubsport.. det er gromsakene ok... trenger vell egentli ikke spare da, bare vente til lønninga kommer:P å til lappen kommer....ikkje minst men da går eg vell for clubsport da;) hehe, jessda... Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoticc Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 gå for clubsport..ligger som klistra på vegen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 godt d=) må nesten d, heile bygda kjører 740 FT tic her jo:S.... må jo nesten kjøre fra desse:D 245FT er tingen vettu... Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbergsen Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 eg montert clubsport dempera og superflex forninge på min bil....vart stiv som f... kjørte også med 195/65/15 dekk snakker om vinglevogn når du nærm deg 200km/t og ska du over den farta e det skummelt:p Siter Volvo 745 TD 86mod bruksbil Bmw e28 518I 85mod bruksbil Volvo 145 73mod prosjekt volvo 142 73mod prosjekt Blazer K5 78mod hevet 4" og 35"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 eg montert clubsport dempera og superflex forninge på min bil....vart stiv som f... kjørte også med 195/65/15 dekk snakker om vinglevogn når du nærm deg 200km/t og ska du over den farta e det skummelt:p hehe e jo kje akkratt sånn heilt ny bil då....mn vogna mi e fin å sjå te=) å i nesten perfekt stand=) men så kommer jo eg til og kjør 215/45/17- 235/40(45)/17 profil og da:P Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Clubsport Clubsport Clubsport Clubsport:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 eg montert clubsport dempera og superflex forninge på min bil....vart stiv som f... kjørte også med 195/65/15 dekk snakker om vinglevogn når du nærm deg 200km/t og ska du over den farta e det skummelt:p ja, med stivt understell vil din dekkdimmensjon ikke være noe gromt å kjøre på :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 godt d=) må nesten d, heile bygda kjører 740 FT tic her jo:S.... må jo nesten kjøre fra desse:D 245FT er tingen vettu... jaja:P d vil nå visa seg:D trur d kje før eg får se d:D Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240 T4R Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 kan ambefale deg bilstein clubsport.. har desse på min i lag med 35mm senk å superflex i alle ledd.. funker fett det. Siter 1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan 1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg