Pirium Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Har sett annonser for slikt i avisen mange ganger, men nå som jeg trenger det, finner jeg selvsagt ikke noe... Er det noen som vet av noen, som frakter biler til opphuggeri? (Evt noen som vil kjøpe en 1991 peugeot 309 med 1,9i 105hk, uten frontrute, for vrakpant?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Tar ikke huggeriet å henter bilen? Gjorde ihvertfall det her. De kom å henta 4hjul, understell og no andre ting som holdt bilen sammen.. Også ble det 800kr ekstra i kassa for meg. :) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Affa på heimdal trur æ henter biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 oppdal henter vell å men dem liker "pene" vrak helst tror jeg hehe=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg