Gå til innhold

nordkjosmessa

Ranger emnet

yeepzi

Anbefalte innlegg

noen som skal innover?? Fredag lørdag søndag???

hørte noe om db drag!! kan det stemme!! var det ikke noe som at de råeste skulle til pers på søndag??

ikke sikker

men 6mil fra tromsø!!!

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var der idag... for å si det sånn var det det samme gamle!! har du vært der før trenger du ikke dra!! det hva ikke noe nytt!! :P

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, var vel kanskje denne?

DSCF1123.JPG

Fikk trøbbel med parkeringa i kveld. Kom hit men ikke lenger, sideskjørtene ville ikke over kanten :/

DSCF1139-1.JPG

Flere bilder fra messa her: Bilder fra Nordkjosmessa - 2. juni 2007

gratulere med prisen...synd det er blitt så mange av denne typen bil med samme farge! men du har gjort det bra, skilte seg ut!! bare ett spørsmål så bak på bilen er det fire/fem runde greier rett oppfor bakskjørte!! er dette ryggesensor eller noe sånn??

ellers så kom det no susssende en stig henriksen forbi meg rettning byen!! gikk pent aston martin!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjører DB9en som om han har kjøpt den etter momssvindel, men det gjorde forsåvidt jeg også på tur innover til messa... Jeg og Camilla hang oss på DeTomaso Panteraen. Satan for en lyd det er av den bilen! Er godt Stig bruker utstyret slik Aston mente det og ikke bare puser rundt med den, kudos for det!

Er synd at det har blitt så mange Astraer i Titan Gold i byen. Er vel fire totalt, fem om du teller med cabben som pleier være innom byen iblant. Den med Irmscher-styling på stakkevollan har jeg ikke sett på månedsvis, men eieren pleier ikke kjøre den særlig ofte.

De fire runde sorte ringene på bakfangeren er ryggesensorer ja. Jeg glemte å bestille det sorte klistremerket som skal være i den innsnevringen i bakfangeren, det skal egentlig se slik ut:

Astra3.jpg

Når jeg får den sorte stripa vil ikke sensorene vises lenger.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astra3.jpg

Pent bilde!

Haha :P

Var å så nærmere på Astraen din i går,en del fargeforskjeller mellom karoseri og styling,sånt er trasig :(

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent bilde!

Haha :P

Var å så nærmere på Astraen din i går,en del fargeforskjeller mellom karoseri og styling,sånt er trasig :(

Yeah, var du som tok det ;)

Fargeforskjell? Det kommer litt an på, iblant ser det ut som det er enorm forskjell, andre ganger er det ikke synlig, det varierer med vinkler og lys. Venstre sideskjerm ble lakka samtidig som stylinga med samme lakk, se om du ser forskjell der ;)

DSCF1151.JPG

Her er det ikke nyanseforskjell mellom døra (som har original lakk) og bakskjermen som er lakka samtidig som stylinga.

DSCF1152.JPG

På det siste bildet ser det ut som det er samme farge på frontfangeren og venstre forskjerm, som har fabrikkslakk.

Uansett, dette er way OT, så vi får heller prate om det en annen plass :)

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider