yeepzi Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 noen som skal innover?? Fredag lørdag søndag??? hørte noe om db drag!! kan det stemme!! var det ikke noe som at de råeste skulle til pers på søndag?? ikke sikker men 6mil fra tromsø!!! Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 d har blidt ei slapp messa me åran Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Jeg skal i morgen,og senere på kvelden blir det party i samfunshuset,biltreffet gir jeg f i for å si det slik :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 var der idag... for å si det sånn var det det samme gamle!! har du vært der før trenger du ikke dra!! det hva ikke noe nytt!! :P Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Jeg vil gratulere Thklinge her på forumet for vinner av en eller annen pris,blitt knall med rieger-kittet. :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Jeg vil gratulere Thklinge her på forumet for vinner av en eller annen pris,blitt knall med rieger-kittet. :) Var det den astraen som skilte seg mest ut? Så en fin en med litt bodyktitt Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jau, var vel kanskje denne? Fikk trøbbel med parkeringa i kveld. Kom hit men ikke lenger, sideskjørtene ville ikke over kanten :/ Flere bilder fra messa her: Bilder fra Nordkjosmessa - 2. juni 2007 Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Restecpa! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jau, var vel kanskje denne? Fikk trøbbel med parkeringa i kveld. Kom hit men ikke lenger, sideskjørtene ville ikke over kanten :/ Flere bilder fra messa her: Bilder fra Nordkjosmessa - 2. juni 2007 gratulere med prisen...synd det er blitt så mange av denne typen bil med samme farge! men du har gjort det bra, skilte seg ut!! bare ett spørsmål så bak på bilen er det fire/fem runde greier rett oppfor bakskjørte!! er dette ryggesensor eller noe sånn?? ellers så kom det no susssende en stig henriksen forbi meg rettning byen!! gikk pent aston martin!! :P Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Han kjører DB9en som om han har kjøpt den etter momssvindel, men det gjorde forsåvidt jeg også på tur innover til messa... Jeg og Camilla hang oss på DeTomaso Panteraen. Satan for en lyd det er av den bilen! Er godt Stig bruker utstyret slik Aston mente det og ikke bare puser rundt med den, kudos for det! Er synd at det har blitt så mange Astraer i Titan Gold i byen. Er vel fire totalt, fem om du teller med cabben som pleier være innom byen iblant. Den med Irmscher-styling på stakkevollan har jeg ikke sett på månedsvis, men eieren pleier ikke kjøre den særlig ofte. De fire runde sorte ringene på bakfangeren er ryggesensorer ja. Jeg glemte å bestille det sorte klistremerket som skal være i den innsnevringen i bakfangeren, det skal egentlig se slik ut: Når jeg får den sorte stripa vil ikke sensorene vises lenger. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Pent bilde! Haha :P Var å så nærmere på Astraen din i går,en del fargeforskjeller mellom karoseri og styling,sånt er trasig :( Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Pent bilde! Haha :P Var å så nærmere på Astraen din i går,en del fargeforskjeller mellom karoseri og styling,sånt er trasig :( Yeah, var du som tok det ;) Fargeforskjell? Det kommer litt an på, iblant ser det ut som det er enorm forskjell, andre ganger er det ikke synlig, det varierer med vinkler og lys. Venstre sideskjerm ble lakka samtidig som stylinga med samme lakk, se om du ser forskjell der ;) Her er det ikke nyanseforskjell mellom døra (som har original lakk) og bakskjermen som er lakka samtidig som stylinga. På det siste bildet ser det ut som det er samme farge på frontfangeren og venstre forskjerm, som har fabrikkslakk. Uansett, dette er way OT, så vi får heller prate om det en annen plass :) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg