Gå til innhold

Hvor sinna hadde du blitt...

Ranger emnet

Hans

Anbefalte innlegg

Har skjedd noe lignendes med meg, eneste med søskensbarnet mitt sin trøsykkel

Kræsja inn i sia hennes PGA hu vrengte seg over veien så jeg kvesta sykkelen inn i framskjermen hennes og tok en salto over panseret og bulka det.

Og jeg ble jo sinna og lurte på hva i h*lvette hu dreiv med? Og hu klikka jo mentalt og skulle anmelde meg PGA jeg ikke fulgte med på det jeg gjordte og at jeg burde lære trafikkregler og hu krevde erstattning på skjermen og panseret hennes og sånt. Men det fikk hun ikke.. men hun ble stille da jeg nevnte høyreregelen

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde omtrent akkurat det samme med meg for et par år siden. tok mopeden til brodern til butikken for å kjøpe snus. for fint vær til å kjøre bil tenkte jeg. ble kjørt rett ned av en gamling på 65-70 som ikke så meg da han skulle ta av over veien. jeg lå i 60 ca.. sykkelen havner over meg og jeg seiler langs asfalten i shorts og t- shorte. heiv vekk sykkelen og hjelmen, og full av blod river jeg opp døra hans og spør hva i h**** han driver med og må konsentrere meg kraftig på å ikke slå han helseløs noe jeg også fortalte han.. tror jeg hadde utrolig flaks der gitt. han satt å skalv som et aspeløv og trodde han hadde drept meg. makan til uforsvarlig person bak rattet.. tok ikke sjansen på anmeldelse ettersom sykkelen var trimma og div. krevde bare penger av han for sykkelen noe jeg fikk.. så ikke ut på flere mnd etter det der. ikke å anbefalle. så jeg kan trygt si at man blir skikkelig, skikkelig sinna av sånt.

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider