mazdafreaks Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Hei er det noen så vet hvor de selger slikt, bilen er en golf iv 4motion med kun 3 dører. Kanskje noen har ett liggende, send meg gjerne en mail på stian-oppistov@tele2.no Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Heisann, har kanskje ett for salg, eneste var at planen min var å kappe av de to metall platene som stikker ut fra fangeren, og bruke bjelken kun som avstiver... Meneh, kan se hva som skjer imorgen når jeg får den nye fangeren som ska på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Mail er sendt:) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Mitt er fra en golf 4 1.6 , men regner med det er likt ? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Mitt er fra en golf 4 1.6 , men regner med det er likt ? Kan du gi meg en kort forklaring på åssen jeg tar av festet og får vekk den kabelen man kobler til lys på? (den som går inn i den runde kontakten. . ) Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benny_Bein Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 noen som har et hengerfeste til golf'n min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Er det noen så har ett koblingskjema eller kan hjelpe meg å få koblet dette opp, feste eg har skaffet har fått ledningene skjært av, så eg må legge opp nytt, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Kjøp ny kontakt med ledningsnett på biltema eller noe sånt . koster ikke stort. Ikke begynn å skjøte på de som er der for det blir ALTID bare masse rot. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg