Villstyring Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 (endret) Noen som vet? På Mercedes Benz, w124, 230e fra '85.. Endret Mars 26, 2009 av Villstyring Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 er det diagnose på denne da ? antagelig ikke så avansert at det er til hjelp uansett... Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Det er nå en fyr som har holdt på med feilsøking på Mæsje i 15 år som skulle utføre detta, han prata bla om en paralleltest på styreenheten, men han har ikke oppgitt noen pris.. jeg skulle få det rimelig sa han.. dessuten gir en sånn test info om tenningssystemet og styringssystemet og det er dette vi er skeptiske på.. Noen idèer ang normal pris?! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 dette er ikke sånn veldig fort gjort akkurat. man kobler seg jo inn på styreenheten og sjekker at det kommer et nonlunde normalt signal ut in inn på den... jeg vil regne me at hvis det er en mann som har gjort dette i 15 år, bruker han nok to-tre timer på å få ut resultatet og finne feilen timeprisen vet jeg jo ikke... Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 jepp, er ikke gjort på short-amount-of-time akkurat..:( han sa han trengte hvertfall en dag. Vil bare ikke bli rundlurt^^ Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 vi kjørte diagnosetest på en opelmotor fra 93 med elektronisk innsprut. tok d jaggu ikke rare tida! kobla oss opp mot styreenhet og gikk gjennom flere steg for å sjekke alle de elektroniske komponenten på motoren, og fortløpende kan jeg tenke meg at d tar 20-30min. men visst han fyren sa at du trengte en hel dag så. var jo ingen feil på vår motor så gikk jo fort der, men visst du skal begynne å finne feil og fikse/justere så tar d vel en del lengre tid ja. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 husker du/vet du hva det kosta? Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 går aldri an å få en fastpris på feilsøking.....kan ta 10min og det kan ta flere dager. Men om det er snakk om at han bare skal in og se hva som er feil, og skrive det ut til deg kan det ikke ta rare tia...maks 1time... Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 husker du/vet du hva det kosta? gjordet d på en skole. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 gjordet d på en skole. åja.. key.. jaja.. Han som skal se på bilen min garanterte meg at han ikke skulle ha mer enn 2000,- og han skulle finne feilen, det garanterte han, så da bærer det av gårde til han i Bærum på Torsdag =] Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 går aldri an å få en fastpris på feilsøking.....kan ta 10min og det kan ta flere dager. Men om det er snakk om at han bare skal in og se hva som er feil, og skrive det ut til deg kan det ikke ta rare tia...maks 1time... ok, takk! :D Takk for ALLE svar! =) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg