ole180 Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 okay, men er d andre ting eg må tenka på då? sånt som plenoniums kammere lage eg jo sjøl, gren røyre o, men e d nåken spess stempler eg må bruka då? kan eg bruka dei originale? Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Skjønner faan ikke hva du skriver, men er vel ikke å anbefale å kjøre med 400hk og originale stempel.. Hehe Du burde nok handle en sats med JE flat topp stempel... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 ka du kje forstår? eg lurte på om d e nåke meir eg må gjer med maskinen for at den ska fungera på ei b230 blokk. menmen, ja, Je stempler og H-profil stakar, åsså kjøre eg me dei løfterane som e på toppen, så e d bare rett fram? spør bare for å forsikra meg, kjedeligt å bli ferdig, åsså e d nåke som e glømt liksom. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Kjører JE stempler og Eagle råder f eks så er det bare å bytte kam drev osv.... Ring Wetterhus, SHS, KRB el lignende å hør m dem så har dem alle better og know how du trenger... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 okidoki, takker for svar;) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg