ole lukkøye Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Heisann.. må få kjøpt meg nye fangere jeg, siden de orginale ikke tålte all væreden....... så lurer litt på styling kit da vett, har sett lit rundt, og de som falt mest i smak var vel combat og RS kit. hva er det dere syns kler bilen best? snakk om mk1. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge335 Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 eg syns rs kit'et er desidert tøffest til mondeo... åsså 55\40mm senking og morette lykter så har du den i boks ;) men alt sånt er jo smak og behag... Siter 1998 Mercedes C230 Kompresssor 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 ja rs kit var fint det... syns kansje combat ble litt for "hevay" for mondeo'n også... flere som mener noe? bilen er senka 40-40, sota bakruter.. har koks(?) gråe momo gt2 felger liggendes, men mangler gummi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogpekka Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 RS-kit, uten tvil! Combat er hverken praktisk eller godt "å kvile ævva på". Antar at du også skal bruke bilen om vinteren? -Er vel ikke så morro med et halvt tonn is i gitteret mens du kjører og brøyter snø i forveien for saltebilen, er det? ;) RS-kit? Jatakk! -Sjekk Veng, de har faktisk ålreite priser, i tillegg til at RS-fangere koster tilnærmet like mye som originale (i hvert fall når jeg sjekket sist) :) Siter - 1993mod Ford Fiesta RS1800 - 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i) - 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg anntar det er mk1 du har, da er helt klart rs kit penest. Combat kan ser "ok" ut på en mørk bil med rs sideskjørt, men rs er og blir det peneste.. Bilde av min med rs frontfanger og 55/40mm senk...side skjørt kommer på snart.. Se signatur for flere bilder i prosjekt tråden min... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Combat ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 takker for alle svar, og det blir nok RS-kit på eg ja=) legger ut ett par bilder når alt er på plass ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Driver faktisk å vurderer å bygge om til RS jeg også, får se hvordan det blir med kronasjer og sånt når vinter'n kommer :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 veng hadde ikke RS fangere... er det bare realcar som har da el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dowdow Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 har rs fanger på min, er til å anbefale... ett minus er hvis man skulle ha krok på bilen.. blir veldi stygt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brino90 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Får kjøpt RS fangere på FORD da. : ) 4000kr Ca. For hver fanger med lakkering. var å hørte litt på priser for ei stund siden Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 feita bil... :-) Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 rått! Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veco! Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Gammel tråd, men ser litt på hva dere skriver om priser på rs kit.. ringte ford tidligere, de kunne levere rs fangere.. viste ikke eksakt pris men mellom 5-10000kr for frontfanger me lakk! realcar leverer ikke lengere.. Siter Ride it or hide it... 15sec car.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 (endret) Ford leverer RS frontfanger. Pris 4000,- MEN er i glassfiber! Hvor fangeren(e) blir produsert aner jeg ikke, og hvordan passformen er uvist! Og smaken er vel som baken, delt i to.. Endret Juni 30, 2009 av HansenRS Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg