Gå til innhold

min golf

Ranger emnet

primal

Anbefalte innlegg

for 2 uker siden gikk jg til innkjøp av en golf faktisk. sverga lixom til bakhjulsdrift:P men men..

bilen er regga 97 men verkstedene sier det er en 98mod:s kjønner ikke helt det men samme f... egentlig. 2 tidligere eiere kvinfolk vell og merke så alle servicene er fulgt til punkt g prikke. hun jg kjøpte bilen av hadde hellakkering av den 2 uker før jg kjøpte den pga noe rust og skjønnhetsfeil, å joda den ble lakkert der jg jobber +att det var jg som slipet den og lakerte.

planer for bilen er følgene:

*bygge anlegg( snart ferdig)

*panseforlenger

*tone rutene

*heftig senk(legges helt ned:P)

*felger (forhåpentligvis steffan felger 9x14 eller 9x15)

*ny lakk (nesten for ille men har besilt en pen liten box med litt snadder i):P

skal holde bilen ganske orginal men stilren så blir nok kanskje litt småtteri til men vi får se;)

håper på og få lagt ut noen bilder i løpet av helgen.

136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06)

134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glemme å takke han som bygger annlegget da! Hehe

stooor takk til Doser;) som har bygd kassa baki;)

fornøyd nå ell? tenkte jg skulle vente med og takke til bildene kommer se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det er bra;) Gleder meg til å høre hvordan lyden blir med den innstalasjon der! Blir tøft hvertfall!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det er bra;) Gleder meg til å høre hvordan lyden blir med den innstalasjon der! Blir tøft hvertfall!

ja vi får høre;) bare håpe att tante rekker og sy trekket til meg før dbdragen på tv boden ell gatebil da:P

BILDER KOMMER I MORGEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er DbDragget på TvBoden da? Kanskje jeg skulle prøvd meg der!

6-7juli eller 7-8juli husker ikke helt om det er fredag og lørdag elle lørdag og søndag, helgen før gatebil på rudskogen i værtfall...

ja faen er vell ikke noe kanskje en gang det vi stiller jo i samme klasse;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-7juli eller 7-8juli husker ikke helt om det er fredag og lørdag elle lørdag og søndag, helgen før gatebil på rudskogen i værtfall...

ja faen er vell ikke noe kanskje en gang det vi stiller jo i samme klasse;) hehe

Vi stiller ikke i samme klasse. Du stiller i den klassen jeg stilte i med golfen. Der jeg vant;)

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stiller ikke i samme klasse. Du stiller i den klassen jeg stilte i med golfen. Der jeg vant;)

om ikke jg husker feil så er street b max 1stk 15" max og i street a er det ikke 15 en gang, du stilte vell i treet c pga du brukte 2 stk 15"

Lenke til kommentar
Del på andre sider