Gå til innhold

Sint og fortvilet

Ranger emnet

gizzmo

Anbefalte innlegg

Hdde bestilt senkesetttil min 2000 mod golf 4 gti av garvisk autospar. Dei låvet at leveringen skulle skje innen 14 dager, Go gang å vellstand og greier eg betalte 7000 kr, Forgårs hadde 14 dager gått ingen lyd fra garviks autospar.

Ringte dei opp å dei sa ja det komme i dag eller i mårå go greier tenkte eg. Kom i dag å skulle hente det, Neif..n di hadde jo ikke fått fingen ud å fått bestilt det......sup..gjøker.....få pengene mine igjenn, ska handle senkesett av folk som tar kundene sine litt mer seriøst....her har eg ventet i 15 dager å ka har eg fått ? ingenting å koss kunne dokken sei at eg fikk det i mårå når dokk ikke har bestilt det enda ?.

så nå sitte eg her uden senkesett å bilen fraskrudd å ingen senkesett :(

kor finne eg det henne på løpande bånn orke ikke venta lenger nå ? nogen som vett om noge ?

pleassssss desperat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan jo evnt høre med kontakten min. men grunnen til at jeg vet om det FK settet, var at jeg jeg egentlig skulle ha dette selv, men så tok det for lang tid, slik at jeg fikk tak i et KW sett i stedet. så da får jeg heller være behjelpelig med å få solgt det fk-settet i stedet.

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte Weitec senkesett til min Golf 4 GTI hos Norskbildelsenter ( bildeler.no ), kjapp levering, god service sendt i posten med oppkrav. Pris med frakt litt over 7000kr. Dette er justerbar høyde, har selv justert det nesten helt ned. Men senking over ca.45 mm kan du få problemer med at stabstaget tar i drivaksling, jeg byttet til R32 stabstag og lenkearmer etterhvert.

Det er KW som produserer settet til weitec, men det er ikke rustfritt, kun galvanisert. Skal være samme kvaliteten. Ganske stivt, men god komfort.

2000 GOLF IV GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en ringerunde i dag til forkjellige som forhandla coiloversett i dag. hørte på v max 7000 kr fk silverline 8000 kr jamex 6600+moms. men til syvende å sist endte eg me å ringa te norsk bildelesenter som hadde inne ett kw sett rustfritt syrefast kunn høydejusterbart. til 10 000 + frakt å då kommer det over natten.

med tuv fra 20 til 60 mm senk men kan senke den så mye eg vil.

ble kw sitt sett siden eg alt har kjøpt dei tilegsstagå som eg måtte ha for å senke den mer en 40 mm. Så nå håpe eg pigade det kjeme i mårå i posten.

betalte 400 kr for å få det me sånn over natten pakke. så nå håbe eg at eg får noge gang i dette her.

Kjøpte foresten sånn frontleppe i går ble tåli bra me den men mangle nå betydlig senking. kjøre den inn i garasjen å gjømme den vekk så ingen ser ann :(:flushit:

Lenke til kommentar
Del på andre sider