Gå til innhold

Noen som vet noe om denne Golf'n her ? (G60 Turbo)

Ranger emnet

texx

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bygde en Golf Mk1 G60 Turbo for ett par år tilbake å har litt lyst til å finne ut om den fortsatt er i drift eller hva som skjer med den :) Vet han jeg solgte den til har solgt den videre men vet ikke noe mere enn det.

Her er ett par Bilder:

golf1.jpg

motor1.jpg

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, den har jeg sett før, solgte ikke til en som heter Tony?

isåfall ble den vel solgt som prosjekt..

stemmer det, Tony som kjøpte den.. han var vel litt uheldig å bulket den litt å tok en råde eller 2 i den :( men skulle vært morro å vite hva som har skjedd etter det..:)

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er DØD

grunnen til at han krasjet bilen var jo at det vat montert "lur" løsing på skivebremsene bak så når han kom litt fort inn i en sving og skulle bremse så låste det seg bak og fikk sleng på den

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viste han om, å den "lure" løsningen som var der ble gjort for att den ikke skulle bremse så veldig mye på bakhjula som den gjorde.. men dette var han fult klar over å han sa han skulle se på det selv.. men bilen er vel ikke DØD ? han solgte den vel videre etter har hadde bulket den..

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han solgte den videre til meg.. og jeg høgde den opp i deler og leverte chassiet på høggern etter at jeg prøvde og selge det men ingen ville ha det. så de delene som var på bilen er spredd rundt i mange deler av landet

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter på tårer i øynene jeg nå:shake stakkars bilen.. første bilen jeg hadde det der.. når jeg så den var til salgs for en stund tilbake så prøvde jeg få tak i han for ville kjøpe den igjen :( hvaslaks bil havnet motoren i ?

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja, er motoren som er bra på denne bilen.. men Motoren har vært hos OSS til planing og overhalding av ventiler ++ regner med att med nye Råder og slipe opp igjen veiv å ei ny Olje pumpe så er den så god som ny :) du må la meg høre fra deg når du starter med motoren.. håper du skal bruke den samme girkassa å.. da får du en utrolig morsom Mk1 :)

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider