Gå til innhold

Tips: bygging/renovering av motor

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

meckasjalv får man kjøpt en trippel dvd der det meste om renovering og trimming er tatt med.

har ikke sett den selv enda, men får den vell hjem i løpet av natten..........

uansett, er en del gode linker på den siden også, med feks momenter og topp fløde spesifikasjoner.

ta en titt!

dessuten, hvor er en grei plass å kjøpe amcar (motor) deler i norge, til en fornuftig pris. helst en oversiktelig nettbutikk.

syntes amerikanskebildeler.no var ganske greit men de har forandret så mye at jeg finner ikke frem..

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meckasjalv får man kjøpt en trippel dvd der det meste om renovering og trimming er tatt med.

har ikke sett den selv enda, men får den vell hjem i løpet av natten..........

uansett, er en del gode linker på den siden også, med feks momenter og topp fløde spesifikasjoner.

ta en titt!

dessuten, hvor er en grei plass å kjøpe amcar (motor) deler i norge, til en fornuftig pris. helst en oversiktelig nettbutikk.

syntes amerikanskebildeler.no var ganske greit men de har forandret så mye at jeg finner ikke frem..

Hei

Kan anbefale Sarpsborg motor, bra servise, rask levering, har og masse deler på lager. Rabatt til amcar medlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kan anbefale Sarpsborg motor, bra servise, rask levering, har og masse deler på lager. Rabatt til amcar medlemmer.

Backer up Nova her, Sarpsborg Motor uten tvil, og det sier jeg ikek bare fordi jeg bor i sarpsborg og har kjentfolk som jobber der, men dem er fine å ha med å gjøre :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rqart at jeg ikke har sett bilen din Ottesen... Bor i sarp selv.

Men hva med aarnes? Syns dem var ganske greier på priser når vi handla deler for russebilen...

Litt rart ja, fordi dem fleste vet egentlig godt hvilken bil det er og den er ganske lett å høre :S Men har jo ikke brukt den så utrolig mye i år eller i fjor,jobber i rakkestad og da gidder jeg ikke bruke den hver dag lissom...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider