708 Racing Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Trenger nytt både panseremblem og på bakluka, og lurte på om dette emblemet passer begge steder? Altså det som selges på GS Bildeler. Lurte også på om det bare er limt på eller om det er andre triks for å få det av. Veldig takknemlig for kjappe svar her!!! :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bug Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 hey, jeg kjøpte meg nytt emblem foran på min 520 98 mod. kjøpte det på motortechnik. viste seg fort at det var noen millimeter mindre i diameter. men ikke av merkbar forskjell annet en at jeg måtte lime det fast (teck-7). om du lurer på hvordan du får av emblemet så brukte jeg brev åpner av treverk 2 stk. smyg de inn på vær side vannrett og vipp ut. vær JÆVLIG forsiktig så du ikke tar lakken, ikke bruk skrujern. funker dårlig har jeg hørt. Siter - Bmw 525i 88 mod = Solgt - Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies Live to rock, drink and fuck. Mess with the best, die like the rest :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Nei, det er to forskjellge, og nei de er ikke limt. Sitter fast med to "tapper", så du må bare få lurt noe bakom de og vippe de ut. Uten å ta lakken selvsagt :) tålmodighet osv.. :) Siter '98 535 '89 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Jeg kjøpte nytt emblem til bakluka på bilen min. Men bestemte meg for å ha det nyeste foran og flyttet det gamle bak. Disse var identiske på min E34. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tov Arne Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 på min E28 er det ulike emblem fra foran til bak.. det bak er mer kromma i forhold til bakluka. panser emblemet er mye rettere, men de var like i diameter Siter Suzuki SJ - Prosjekt. Bmw 518i - 87' Volvo Feltvogn - 66' Volvo 245 GLT 86' Volvo 240 GLE 85' - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg