l3nn4r7 Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Noen som har vært borti dette før? Skrudde opp alt sammen, tok av viseren (den hvite), skrudde av plate som hastighetene stå på, virker som om den pinnen/stanga som målepinnen (den hvite) er fast i, kan presses litt inn og draes litt ut.. Sjekka om dette kunne gjøres på turtall måleren, der satt alt helt fast, og den lager ingen lyd. Når bilen har stått noen timer, bruker måleren en stund på å vise riktig hastighet, nesten som om den er "fryset fast". Når bilen er varm, går det helt greit, bortsett fra knirkinga da.. Hvordan kan jeg fikse den knirkinga, og problemet med at speedometeret bruker så lang tid på å reagere? Er det noen bolter bak hele instrumentpanelet som kan strammes for å skru fast målerene? Er måleren veldig følsom? Tenker på hvis jeg prøver med noe smøremiddel der, eller eventuelt bolter som skal strammes.. Takk for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l3nn4r7 Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Noe rart har skjedd.. Jeg og dama kjørte til Finland, tok ca 3,5-4 timer hver vei, kjørte da i 110-120km stortsett hele veien og knirkinga er nesten helt vekke! Hvordan går det da? :p Er bare glad for det altså, men var bare så rart liksom :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg