lostfields Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Jeg var så svært uheldig å kom så vidt borti kantsteinen ved en parkering gatelangs her om dagen. Fikk selvsagt et sår i aluminiumfelgen min. Jeg fikk rengjort såret men oppdaget at grunnmaterialet på denne felgen er hvit!?! Trodde liksom aluminiumsfelger skulle være aluminium tvers gjennom? Spesielt originale... Uansett så fikk jeg lakkert over dette med en lakkstift, nå er det ikke så synelig men du ser jo at det er en liten fordypning. Tenkte kanskje at sånn eralditt/epoxy kitt (eller hva det enn heter, he he) kunne løst mitt problem. Ikke et verdens stort problem men allikevel irriterende nok :chairshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Har sett noen reprasjons kit til alu felger et sted, men husker ikke hvor. Skal se om jeg finner det Det som eventuelt taes på felgen bør sitte godt så det ikke faller av igjen over 80 km/t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg