Gå til innhold

Bilmærke-tættis, trenger noen sterke meninger..

Ranger emnet

Skrotnisse

Anbefalte innlegg

Har gått og tenkt på å få meg tættis et par år nå. Ser at de store gutta i spoiler-nytt(bilsport) ofte har volvo eller ford osv, osv tatovert over hele ryggtavla eller på skuldern eller skinka og sånt. er dette sylharry eller drittøft? har litt lyst på noe volvo-greier tror jeg......(litt off off topic). Få noen meninger om dette.....:idea:

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

huff!!!! en tatovering er noe man skal leve med resten av livet. hva om feks volvo da i ditt tilfelle, får samme status som lada hadde for noen år siden om 15 år...hvor kult er det da? *ler* man vet jo aldri.

nei finn heller en annen type tatovering!

aktiv påsitter i lany's a3 1,8T

*ler*

nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du virker usikker i utgangspunktet, så ikke ta du, bør vere sikker før en tar tattis.

Et bilmerke som f.exs volvo, hmm, heller tattoo'a et hjerte med MOM inni i stedet. Du kommer helt sikkert til å angre.

Når du blir mere voksen så kommer du sikkert ikke mene det samme om volvo o.s.v.

Se deg 10 år frem i tid i mulig lambo, stiger ut i kortskjorte og der skriker en Volvo eller Ford tattis ut på armen, passer liksom litt dårlig....

Men hver sin smak og hver sitt valg :)

(err, 2 min to late :) )

Moderator kan gjerne slette min konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skrotnisse

Har gått og tenkt på å få meg tættis et par år nå. Ser at de store gutta i spoiler-nytt(bilsport) ofte har volvo eller ford osv, osv tatovert over hele ryggtavla eller på skuldern eller skinka og sånt. er dette sylharry eller drittøft? har litt lyst på noe volvo-greier tror jeg......(litt off off topic). Få noen meninger om dette.....:idea:

Ja det hadde vært dødstøfft......:rolleyes:

Kan jeg foreslå "Volvo 240" tatovert i panna? :D

Du kjenner jo en som har tatovert "Scania Vabis" over hele vommen du. Se på tatoveringen hans så ser du hvor (lite)kult det er....

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Come ooooonnn!!!! Bare karv det inn i skinnet med blekk du. Hærrreguuud laser er jo oppfunnet :) Da er det bare å fjerne Volvo Power ( hva er det og hvem fant det opp?) om noen år. Etterlater seg bare litt arrvev....men borte blir den...har hørt at det funker å helle på bensin å tenne på å, men det hørtes ikke så deilig ut...

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider