Gå til innhold

Bilmærke-tættis, trenger noen sterke meninger..

Ranger emnet

Skrotnisse

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by SunnyGTi2.0

damndamn

Må si at jeg ikke forstår meg helt på folk som tar slike tatoveringer!

Er dette folk du kjenner, mk2? Eller hadde du bare noen mannelegger liggende avbildet på pcen?

:D

Det er fra folk på Vwvortex forumet, kjenner dem ikke.

Og hvis du sjekker linken til bildene så ser du at de ikke ligger på min pc ;)

Synes den første tattoo'n var litt kul hvis den hadde vært litt mindre men jeg tror ikke jeg ville hatt den selv.....

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har riktignok plastra overarmene med tatoveringer, men ingen bilmerker. En tatovering er en veldig personlig ting og som sagt er det noe du har for resten av livet. Tok min første når jeg var 18, nå 7 år senere angrer jeg ikke på noen av de, men det er viktig å tenke GODT igjennom motiv før en tatoverer. Spontanitet er ikke det som burde ligge bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et tips til de som vil ta bil logo er jo at det nå i disse dager finnes tattiser som forsvinner etter et par år (les: ca 7år)

om man da..selv etter at de åra er gått..vel..da kan man forevige den med vanlig fast trøkt blekk..hehe!!

har selv en tattis og ska skaffe meg en til om ikke så lenge!!

og etter det.. flere..hehe

men jeg kjører ikke bil merker azza!!

holder meg til kristendom på høyre armen (foreløbig) så får vi se hva annet faenskap jeg kan klistre på venstre..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

et tips til de som vil ta bil logo er jo at det nå i disse dager finnes tattiser som forsvinner etter et par år (les: ca 7år)

om man da..selv etter at de åra er gått..vel..da kan man forevige den med vanlig fast trøkt blekk..hehe!!

har selv en tattis og ska skaffe meg en til om ikke så lenge!!

og etter det.. flere..hehe

men jeg kjører ikke bil merker azza!!

holder meg til kristendom på høyre armen (foreløbig) så får vi se hva annet faenskap jeg kan klistre på venstre..hehe

Det kjipe med slike tattiser som går bort etter noen år, er at da har den liksom fine linjer og skarpe kanter kun det første året, eller kanskje de to første årene, og etter det blir den mer og mer som noe grøtaktig noe.. Ikke fint i det hele tatt.

Hvor ofte må du inn å "etterfylle" farge, og fikse på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider