Gå til innhold

Dagens kommentar fra ordensmakten...

Ranger emnet

Turboed1

Anbefalte innlegg

Ute og rullet sliten blå Benz på vei til butikken... For de lokalkjente her så svingte jeg veien forbi rundkjøringen ved utkjørselen til Norges Varemesse. Hvorpå jeg dro sidelengs i alle retninger,var banna sikker på at jeg hadde sprengt et dekk eller noe,kjentes som en real punktering.

Men neida. Det OSTE diesel når jeg gikk ut. En eller annen teit tulling hadde droppet noen liter diesel utover hele rundkjøringa. Så,jeg heiv meg på telefonen til Onkel Blå for å si ifra,for det var sykt glatt med diesel oppå regnet som nå strømmer ned... Hvilket låt sånn: " Hei,det er Bjørn som ringer,jeg har akkurat kjørt gjennom rundkjøringa ved Varemessa,og her er det diesel overalt og skamglatt,noe må gjøres." Onkel Blå: "Vi har fått melding om det fra andre,men når vi kontaktet Vegvesenet for sanering gadd de ikke å gjøre noe med det,for de hadde ikke råd,så nå har vi kontaktet Brannvesenet for å prøve å få spylt det vekk.." Meg: " Unnskyld...men du kødder?" Onkel: "Nei,jeg gjør dessverre ikke det".

Alt dette pratet om Nullvisjon og trafikksikkerhet og ditt og datt. My ASS! Hadde en stakkar kommet der med sykkel,hadde han gått tvert på snørra + moms. Den responsen der viser hvor mye de legger i Nullvisjonen sin de gangene som de ikke tjener penger på preiket... Absolutt null ünd niks.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg burde benytte anledningen til å ta meg en tur bort og for første gang i historien oppleve ville hjulspinn og brede sladder med min Chevrolet Van da?

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo rett å slett lattelig at vi i et av verdens rikeste land ikke har råd til en slik ting.

Gjør som foreslått, lag en sak i lokalavisen om det. Så kanskje det blir en debatt om slik blant politikerne. Er dumt at det er det eneste som hjelper i dagens samfunn.

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unskyld at jeg spør.. men SA dem virkelig på tlf. BEklager dette harv i ikke rå til!?

Da tror jeg han hadde fått høre litt av hvert fra meg på tlf

Tjenestemannen jeg snakka med sa at veivesenet hadde nektet å sanere når politiet ba om det med dårlig råd som grunnlag,ja... Hadde jeg snakket med karen i veivesnet som sa det,skulle jeg nok lagt til noen ord selv...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jeg feil når jeg sier at politiet kan rekvirere personell og materiell som de vil?

Om jeg tar feil, glem det, om jeg ikke tar feil, da bør de kanskje gjøre det.

Vel. Er bare å vente til noen mister lappen for å "provosere frem sladd" i rundkjøringen, da. Det hadde vært toppen av kransekaka og bløtkaka.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider