Dammed Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 og da komemr de etter et par timer.. lol Men de har nok ressurser til å sjekke mopedene for trim regner jeg med? Jævla dritt system, eneste jeg sier. Like før jeg stiller for valg. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Kjappeste måten og få respons av politiet er og ringe og si du har sett noen ungdommer med fine biler som står parkert vedsiden av hverandre og ser ut til og hygge seg med noe annet enn fyll og bråk. Da kommer dem med en gang for og taue inn alle til teknisk kontroll og true resten med bøter. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Jeg varslet politiet om noe lignende her i trondheim. Da hadde de ikke kapasitet. Dagen etter sto det om en uheldig mopedist som hadde gått på snørra akkurat den plassen, pga glatt veibane. I avisa uttalte politiet at dette var "helt ukjent for dem", da de ble spurt hvorfor ingenting hadde blitt gjort... Senere gikk det spylebil forbi på veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg