Gå til innhold

Gul sporty cab i Askim

Ranger emnet


Wrasko

Anbefalte innlegg

Hei, på veien hjem i dag så møtte jeg en liten raring borte ved rundkjøringa ved Follo Bil..

 

Det var en gul (sett inn merke her) 2 seter cab.. Men jeg vet ikke merke.. Og vil gjerne finne ut det..

 

Notiser:

Hissig front, trodde det var en slags 350ish Ferrarisak jeg møtte. Siden minnet meg litt om Fiat Barchetta, uvisst hvorfor. Fra "taket" til bakvingen var det veldig kort. Bakvingen var "inkludert" i koffertlokket, helt på tuppen. TROR den hadde svarte kantfelger.

 

Bakenden minnet meg litt om corvette/espirit, men med lange firkanta baklykter..

 

 

Jeg ville tro at det ikke er en supersportsbil, men en uvanlig sporty "normal" bil..

 

Noen som har tips på hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et forslag som treffer beskrivelsen på den bilen ganske godt.. :)

En KIA.. Kia Elan.. Sjelden sak.. :)

Billisten.no

90" Mazda Miata

95" Jeep Cherokee 4.0 Limited

Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baklyktene er jo lange å firkantete på Elan. Den som er linket til har sannsynligvis uoriginale baklykter.

 

 

Takk for informasjonen. Har søkt og sett litt, var nok en Kia Elan, var veldig rå i Real-life faktisk.. Overraskende :) Ser ut som en god kjøremaskin :cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har testet den i Autofil en gang.. Gå igjennom på nrk.no så finner du den sikkert.. Er vel forhjulstrekk om jeg ikke husker heeelt feil..

90" Mazda Miata

95" Jeep Cherokee 4.0 Limited

Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår