Gå til innhold

Ikke lenger mulig å godkjenne 240 med v8??

Ranger emnet

volvoekern

Anbefalte innlegg

Hva!! det var jo litt irriterende da!!

Hvor har du denne informasjonen fra?

jeg har min nesten klar , og har ett svar fra biltilsynet om at det bare er å sette i gang.

Det er i fra i fjord , men likevel bør vel dette vere godt nok for å få den godkjent??

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg ringte til volvo norge, for og få til min...

men dei kunne ikkje gi meg det. pga av bilene nå var blitt så gamle, osv...suns sjøl d va ein JÆVLI dårlig unskyldning da, men er og folk som har fått chassiet skeivt med di enorme belastningene...(men da har di vell kjørt mer enn 220hk og?)

så eg måtte snu prosjektet mitt, og bygge FT istede:(

Mvh Sølve Mortveit

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg ringte til volvo norge, for og få til min...

men dei kunne ikkje gi meg det. pga av bilene nå var blitt så gamle, osv...suns sjøl d va ein JÆVLI dårlig unskyldning da, men er og folk som har fått chassiet skeivt med di enorme belastningene...(men da har di vell kjørt mer enn 220hk og?)

så eg måtte snu prosjektet mitt, og bygge FT istede:(

det er jo bare piss... får jo div godkjennings papirer til amazon.. så kom ikke å si at 240 er for gammelt da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg va å godkjent min bil i går...og han som va før meg hadd en volvo 240 med v8 som han fikk godkjent dær så ska ikke va nå problem.

Høres bra ut, men jeg får få ut fingern å få den inn til godkjenning ASAP skjønner jeg ..

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg <navn> søker herved om å bytte motor i min Volvo 244, regnr: <skiltnr>. Ønsker å bytte motor til <motortype>, med original effekt <original effekt>. Viser til vedlagte papirer fra Volvo, vedrørende ombygging til V8 motor. Jeg har montert store bremsekraftforsterkeren, ventilerte skiver og de stagene som står spesifisert i godkjenningspapirene.

http://www.volvo-power.net/div/motorbytte/godkjente_endringer.pdf

Husk også å påpeke at total tillatt foraksellast ikke vil overskride hva som er godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider