oleopel Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 ja, hvem skal dit og med hva? Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finpå'n Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Jeg kommer se, blir vel å ta med seg en eller aan volvo vææ, blir morro å få kjørt litt nå igjen gett... Siter Nmk Aremark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 jeg sku vel egentlig kjøre her, men kom nettopp en bot fra purken i posten så har ikke penger gitt.. ikke har jeg gjort noe galt heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 ja jeg kommer jeg se! kommer vel med den gooode gamle kadetten gsi`n min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Kommer med min kjære ZoomZoom:) Blir en artig helg trur jeg:P satse på å kvale her å vel:) hehe Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 jeg kommer å, som funksjonær:p hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Kommer med min kjære ZoomZoom:) Blir en artig helg trur jeg:P satse på å kvale her å vel:) hehe får legge meg bak deg og få 2.plass jeg da el?..hehe. heatseier med manta'n kan jeg bare glemme hvertfall men om lars erik får i gang ascona'n sin der så tør jeg nok en gang å melde han som en finale kandidat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 får legge meg bak deg og få 2.plass jeg da el?..hehe. heatseier med manta'n kan jeg bare glemme hvertfall men om lars erik får i gang ascona'n sin der så tør jeg nok en gang å melde han som en finale kandidat hehe, du får gjøre d;) hehe, nei vet ikke om det blir 2 på deg da men... det hadde ikke gjort no d:) Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 fått oppi ny motor i manta'n nå så da får vi se åssen det funker.. men forstillinga på bilen peker alle veier så den er små-uggen i rattinga men ellers fin da..hehe.. men jeg tar ikke zoomzoom'n din gitt..hehe lurer på om lars erik går i elva der nede nok en gang jeg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 oleopel, skal du kjøre på aremark el?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 oleopel, skal du kjøre på aremark el?? OleOpel er ihvertfall påmeldt :-) Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 se her ja, det komer da noen, hehe og kansje jeg skulle lakt ut om jeg kommer selv og med hva, hehe ja jeg stiller i åpen klasse og det blir med denne broder,n kommer med samme bilen som han brukte der i fjor, men den måtte ha et nytt bur og karoseri, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 hehe detta blir første gang jeg ser astra'n i aksjon.. gleder meg ole.. rundkastet til bror din i fjord har han vel ikke tenkt til å ta omigjen håper jeg..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 trur ikke du skal ha for store fårhåpninger til astraen på aremark, har brukt den der en gang før, og det ble ikke noe bra resultat..., trenger lit lengre baner til den bilen, men men, vi for se da vettu, hehe trur ikke han vil ta det rundkaste en gang til heller, hehe han mente å huske at han klatret ut av vraket og gikk ut av banen, men alle andre sier han sat inni bilen i evigheter også begynte han å surre runt utti banen, hehe lit surrette kan du si, hehe jeg håper han tar reprise jeg da, for jeg fikk jo ikke sett det:P hehe + at da kan jeg selge han et nytt karoseri, hehe;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 okeii, blir alikevell artig syns jeg.. er ikke vær dag man ser en nymoderne familiebil i bilcross..hehehe... nei han burde ikke ta en sånn en gang til, for det smallt faen døtte meg bra ass..man blir litt surrete etter et rundkast sånn gitt, jeg tryna jo nesten etter bmw'n gikk rundt hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg