Gå til innhold

Aremark

Ranger emnet

oleopel

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

får legge meg bak deg og få 2.plass jeg da el?..hehe. heatseier med manta'n kan jeg bare glemme hvertfall

men om lars erik får i gang ascona'n sin der så tør jeg nok en gang å melde han som en finale kandidat

hehe, du får gjøre d;) hehe, nei vet ikke om det blir 2 på deg da men... det hadde ikke gjort no d:)

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja, det komer da noen, hehe

og kansje jeg skulle lakt ut om jeg kommer selv og med hva, hehe

ja jeg stiller i åpen klasse

og det blir med denne

HPIM1193.jpg

broder,n kommer med samme bilen som han brukte der i fjor, men den måtte ha et nytt bur og karoseri, hehe

image002.jpg

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur ikke du skal ha for store fårhåpninger til astraen på aremark, har brukt den der en gang før, og det ble ikke noe bra resultat..., trenger lit lengre baner til den bilen, men men, vi for se da vettu, hehe

trur ikke han vil ta det rundkaste en gang til heller, hehe han mente å huske at han klatret ut av vraket og gikk ut av banen, men alle andre sier han sat inni bilen i evigheter også begynte han å surre runt utti banen, hehe lit surrette kan du si, hehe

jeg håper han tar reprise jeg da, for jeg fikk jo ikke sett det:P hehe + at da kan jeg selge han et nytt karoseri, hehe;)

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider