asona_er_best Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 er det noen som har ei tennings-lampe som skal på aremark??? trenger å låne til manta'n og ascona'n vi kommer med.. tusen hjertlig takk om noen kan låne bort det 10 min;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 er det noen som har ei tennings-lampe som skal på aremark??? trenger å låne til manta'n og ascona'n vi kommer med.. tusen hjertlig takk om noen kan låne bort det 10 min;) Torfinn har sikkert tenningslampe. Torfinn er forresten faren til Susanne Heller :-p Ålreit kar. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 må hvertfall ha tak i ei, for den står justert etter øra mine, og de er jo lettere bedøvet..hehe.. og lars erik sin bil stopper etter 5 min etter man har tatt av hovedstrøm pga ettertenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 da var det unna gjort... gikk veldig bra til å begynne med for meg og jeg begynte å få et håp om å kvale meg for tredje gang, men i dag(søndag) gikk det brått litt anderledes, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Næmmen Ole da. Kroka den flotte familievogna! Huff huff huff... Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 ja du taka du ja hehe, hadde egentlig trua på at du sku få en god plassering jeg:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 faen den b-finalen var ordentlig sur ass.. først taka du og så kom fredrik sandem og dytta lars erik helt rundt.. hadde jeg visst hvem han sandem var der og da er jeg sikker på at han hadde fått seg en på kjeften Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 ja, synes han sku fått værre straff en det han fikk, åssen gikk det for deg i dag egentlig? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 jeg endte på 9.plass i jr, også kom svigerbror(lars erik bryhn) på 8.plass;).. syns det var dårlig av han sandem karen, hvorfor ikke bare kjøre på ærlig vis. vi filmer alle heata våres jeg og lars erik så vi får med oss alt, og man ser at sandem svinger mot lars erik for å få han av banen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 stygt gjort ja, faen hadde ikke akkurat krem jobben jeg altså:P dele ut vann hele dagen i sol steika var ikke akkurat gull:P var det han som kom flygende på taket i en ascona inn på startplata el? hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 ja det er lars erik, fløy godt utover plata gitt, går sånn når volvo ''tøffingane'' slår til vett... hehe,du en av dem som delte ut wasser ja, hehe.. slit i den varmen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 faen skvatt som helvette når de bare spruta grus å så ser jeg understelle på en bil:p volvo er værst de vettu:p hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 faen skvatt som helvette når de bare spruta grus å så ser jeg understelle på en bil:p volvo er værst de vettu:p hehe hehe det skjønner jeg.. hadde blitt passe skremt selv..hehe.. ja volvo er værst, men å bli frakjørt av en opel det tåler dem ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 hmmm, takinga mi er jo et resultat ev en vis flygende ascona b da, hehe jeg fikk en skikelig trøkk i ræva å da bar det opp i sandhøven og ned igjen på taket, var ikke nedi med sidene, bare taket? hehe før starten gikk så hade jeg trua på at jeg skulle klare å komme videre med lit flaks, men når jeg sto å så på resten av rundene så fikk jeg jo se vor fælt den volvon med 6'rn gikk, så da trur jeg vel ikke det hade klart det alikevel... ende på 9plass foresten 66_amazon : det hvar to som delte ut van, en med caps og en uten, hvilken var du? lurte faktisk på det der og da oxo, om det var deg som kom med vannet Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 ja var vell bare taket som var nedi trur jeg:p vi hadde keps begge to:p men jeg var han med blå å vit chevrolet caps, han andre var litt "kraftigere" en meg åsså:P satt vell bmw 325i motor i den 245? gikk godt:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg