oleopel Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 oki, ja da var det deg jeg trudde, men sura inn han starter'n her å jeg nå se, men uansett,,,, tengte å skrive han lille og han store i sta se, men turte ikke, i tilfelle det kunne taen lit feil opp Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 hehe, stemmer det da:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 hmmm, takinga mi er jo et resultat ev en vis flygende ascona b da, hehe jeg fikk en skikelig trøkk i ræva å da bar det opp i sandhøven og ned igjen på taket, var ikke nedi med sidene, bare taket? hehe før starten gikk så hade jeg trua på at jeg skulle klare å komme videre med lit flaks, men når jeg sto å så på resten av rundene så fikk jeg jo se vor fælt den volvon med 6'rn gikk, så da trur jeg vel ikke det hade klart det alikevel... ende på 9plass foresten 66_amazon : det hvar to som delte ut van, en med caps og en uten, hvilken var du? lurte faktisk på det der og da oxo, om det var deg som kom med vannet jeg veit det ole, men titta på filmen nå rett før jeg kom inn og man ser faktisk ascona'n bremse for harde livet. fikk samma plassering vi da..hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 ja, han sa så, så da trur jeg han jeg, regnet for al del ikke med at han dyta meg av med vilje. jeg bremsa nemlig ned for å ungå å sende den bx'n på en lignene tur, men bryn klarte ikke å få gjort det samme for meg, sånt skjer... ser du jeg taker på den filmen? i så fald: hadde du giddi å lakt ut et klipp på youtube så jeg fikk sett de? gjerne helt fra starten og helt frem til han oxo taker, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 ja, han sa så, så da trur jeg han jeg, regnet for al del ikke med at han dyta meg av med vilje. jeg bremsa nemlig ned for å ungå å sende den bx'n på en lignene tur, men bryn klarte ikke å få gjort det samme for meg, sånt skjer... ser du jeg taker på den filmen? i så fald: hadde du giddi å lakt ut et klipp på youtube så jeg fikk sett de? gjerne helt fra starten og helt frem til han oxo taker, hehe nei med det kameraet veit jeg ikke åssen man får film inn på pc med, hadde jeg kunnet gjort det hadde det vært mye klipp ute på youtube. men på frontmester-møtet så kan jeg ta med den så kan du få se der.. man ser at du går på taket ja, også hører man jeg bare: faaen ass!..hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 jaja,, ække så falig, men nekter deg ikke å ta det med til frontmesteren for det, hehe for se å få begynt på bilen snart vel, så jeg har bil til det løpet, hehe ble litt mere jobb en først anntat oxo skal fatter', gjøre ferdig kadetten min mot at han for låne den der, så da kommer han oxo med fwd, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 skal nok ha det med serru.. ormis skal ha klipp fra rundkastet mitt og lars erik sine 3 takinger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 hehe soppas ja... ja bryn sa han hadde kjørt tre løp i år og taka på alle tre, hehe, bra gjort, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 taker han en gang til nå så begynner jeg å lure hva faen slags sokker han har røyka ass.. da skal han få så mange rullekaker at han ikke vet hvor å gjøre av alle en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 hehe... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 skal du kjøre på fronten klovndaniel? hvis du skal det hva slags bil skal du bruke?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 jepp, jeg skal kjøre frontmestermøtet ja.. kommer mest sannsynlig i opel manta.. men jeg sitter i bergen akkurat nå og kommer ikke hjem på en stund pga stefaren min døde i går natt, så skru kan jeg ikke. men lars erik skal sette i stand manta'n så får vi se om ikke jeg kommer i den. må bytte hovedbøylen blandt annet... kan også hende jeg får bil på bud i helgen, da skal lars erik legge bud for meg så jeg er ikke helt sikker på hva jeg kommer i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 ok! det var synd da! sku egentlig kjøpe bil på sigdal men ser ikke ut som jeg kommer meg dit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg