Gå til innhold

Aremark

Ranger emnet

oleopel

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm, takinga mi er jo et resultat ev en vis flygende ascona b da, hehe

jeg fikk en skikelig trøkk i ræva å da bar det opp i sandhøven og ned igjen på taket, var ikke nedi med sidene, bare taket? hehe

før starten gikk så hade jeg trua på at jeg skulle klare å komme videre med lit flaks, men når jeg sto å så på resten av rundene så fikk jeg jo se vor fælt den volvon med 6'rn gikk,

så da trur jeg vel ikke det hade klart det alikevel...

ende på 9plass foresten

66_amazon : det hvar to som delte ut van, en med caps og en uten, hvilken var du?

lurte faktisk på det der og da oxo, om det var deg som kom med vannet

jeg veit det ole, men titta på filmen nå rett før jeg kom inn og man ser faktisk ascona'n bremse for harde livet.

fikk samma plassering vi da..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, han sa så, så da trur jeg han jeg, regnet for al del ikke med at han dyta meg av med vilje.

jeg bremsa nemlig ned for å ungå å sende den bx'n på en lignene tur, men bryn klarte ikke å få gjort det samme for meg, sånt skjer...

ser du jeg taker på den filmen?

i så fald: hadde du giddi å lakt ut et klipp på youtube så jeg fikk sett de?

gjerne helt fra starten og helt frem til han oxo taker, hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, han sa så, så da trur jeg han jeg, regnet for al del ikke med at han dyta meg av med vilje.

jeg bremsa nemlig ned for å ungå å sende den bx'n på en lignene tur, men bryn klarte ikke å få gjort det samme for meg, sånt skjer...

ser du jeg taker på den filmen?

i så fald: hadde du giddi å lakt ut et klipp på youtube så jeg fikk sett de?

gjerne helt fra starten og helt frem til han oxo taker, hehe

nei med det kameraet veit jeg ikke åssen man får film inn på pc med, hadde jeg kunnet gjort det hadde det vært mye klipp ute på youtube. men på frontmester-møtet så kan jeg ta med den så kan du få se der.. man ser at du går på taket ja, også hører man jeg bare: faaen ass!..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja,, ække så falig, men nekter deg ikke å ta det med til frontmesteren for det, hehe

for se å få begynt på bilen snart vel, så jeg har bil til det løpet, hehe

ble litt mere jobb en først anntat

oxo skal fatter', gjøre ferdig kadetten min mot at han for låne den der, så da kommer han oxo med fwd, hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, jeg skal kjøre frontmestermøtet ja.. kommer mest sannsynlig i opel manta.. men jeg sitter i bergen akkurat nå og kommer ikke hjem på en stund pga stefaren min døde i går natt, så skru kan jeg ikke. men lars erik skal sette i stand manta'n så får vi se om ikke jeg kommer i den. må bytte hovedbøylen blandt annet...

kan også hende jeg får bil på bud i helgen, da skal lars erik legge bud for meg så jeg er ikke helt sikker på hva jeg kommer i

Lenke til kommentar
Del på andre sider