kevve Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Heisann, jeg har fått noen vriene bulker i dørene(pøbelunger som har hatt lite å gjøre er jeg nesten sikker på), og lurer på om noen veit om en enkel men god måte å få rettet dem ut på. Det er jo ikke så greit å komme til:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Kjøp ny dør, er massevis av slike dører å få tak i... FMCN spør der du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Deretter lakere ny dør i bilens farge? EDIT: Har Sierra IS -Ghia-, og ghiaene har annet dørtrekk og interiør en de "vanlige sierraene", montert annerledes(dørtrekker) mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Hvis du leter litt finner du vel en dør i riktig farge til og med. Dørtrekkene bytter du jo bare over! Og evt. el.vindu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Leit ja, så finner du det:) Du er jo ifra Skien, så reis på Skjelsvik(Porsgrunn Bilopphuggeri), eller den huggeren nede ved Biltilsynet. Mye Sierraer på huggerene rundt om! Så ikke ut som det bare var dørene som var bulka på bilde? Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Er nok bare dørene, og litt i kantene på kofferten. Det er dørene som er værst, den dårligste er avbildet i første post.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Er nok bare dørene, og litt i kantene på kofferten.Det er dørene som er værst, den dårligste er avbildet i første post.. okei...så bare ut som forskjermene var ganske så bulka på det bilde av innsiden av døra... Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Jeg kan ikke se at noen småskrammer skjemmer en Sierra. Ihvertfall ikke de på bildet. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Åh pass deg.. en strøken sierra er en nydelig bil!! spesielt de blå ikke metallic.. dessverre renner de fleste rundt med rust langt opp etter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg