Gå til innhold

Dama eller bilen?

Ranger emnet

Ermex

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var forlova med ex'en, og hun støttet meg når det gjalt min bilinteresse, men bare så lenge jeg var hjemme. når jeg dro for å skru, så hadde jeg knapt fått labbene møkkete før hun maste på at jeg skulle komme hjem.

en dag kom jeg hjem fra jobb, og hun hadde pakka dritten sin og dratt. mente på at jeg valgte bilen framfor henne.

så heretter, er det bil først. jeg vet iallefall hvem som kjører den når jeg ikke er hjemme

:ratatatat

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste ville vel satt et menneske høyere enn bilen om man absolutt måtte velge..

Men......ja for det er stort men sånn jeg ser det..

Hvilken rett har en partner til å be meg kvitte meg med bilen?

...Ingen rett i det hele tatt.. Min bil er jo nettopp MIN bil, han kan jo ha sin egen bil hvis han ikke vil sitte på med meg, ellers kan han ta bussen for min del... Har ikke noe med kjærlighet til en eventuell partner å gjøre det, det handler om respekt for partnerens hobby.. Alle har sin, og bil er min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama. Velger du bilen foran dama vet du ikke hva kjærlighet til et annet menneske er.Blir en slags emosjonell retard.

Så du mener det at vist dama di ikke aksepterer at du har Bil som intresse, hobby eller lidenskap så skal du gi opp bilintressa di?

Kan desverre ikke si meg helt enig der..

Som Skrotnisse skrev: "vis man har en dame som ikke aksepterer en som den personen man er så er det bare og kvitte seg med henne.....

aksepterer hun ikke hobbyene mine passer hun ikke sammen meg. enkelt og greit.."

BTW: Bilen! Lettere å finne ny dame enn ny lidenskap ;)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om ei dame ikke kan akseptere at jeg har en hobby som krever endel tid og penger(BIL) så er det faktisk hennes problem. Jeg er den jeg er og inntresserer meg for slikt, om hun vil forandre det, er hun ikke glad nok i meg for den personen jeg faktisk er. Dama mi er frelst på volleyball:D og kan ikke fatte at en ny turbo er viktigere enn nytt salongbord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider