Gå til innhold

Dama eller bilen?

Ranger emnet

Ermex

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velger dama foran bil, men har gjort det klart at jeg kjøper den bilen jeg vil uavhengig av hva hun mener. Denne gangen ble det en Golf, og det falt jo i smak. Men neste gang blir det ikke Golf, men hun gir seg kjapt.

Stort sett bare når jeg nevner at jeg skal kjøpe en ekstremt upraktisk at det kommer protester, for når jeg kjøper`n så er løpet kjørt uansett, og da er hun blid som ei fele :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg tenkte på det jeg sa tidligere var f.eks. at dere har for dårlig råd til 2 biler, og familiebilen kommer inn i bildet. Og la oss si du eier en alfa romeo gtv elns, ikke mye familiebil det.

Hadde jeg eid en Cizeta Moroder, så hadde jeg valgt bilen foran dama. :D

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen...

Men er singel da :)

jeg bør ha vært litt inni et forhold og vite at ting er ganske alvorlig før jeg velger dama over bilen.

ikke for å spore av tråden men, du har mustangen ennå ja? hehe

syns å huske noe om at du ikke kunne vente med å bli kvitt den jeg.. bare stress hele greia :P hehe

er bra du holder fast ved amcar azza ;)

blir muligens amcar på meg snart og.. håper jeg! om alt ordner seg vel å merke.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir et dumt spørsmål jeg. Om du får deg dame som ikke respekterer dine hobbyer, altså bil i vårt tilfelle, er hun bare å kaste i grøfta. For da kommer ikke det forholdet å vare i lengden hvis det er det man håper på.

Om hun mener at du må selge bilen din, som du da har brukt 394357632834 timer på, for å kjøpe stasjonsvogn - så er det uaktuelt i mine øyne. Da kan du heller kjøpe stasjonsvogna i tillegg. Og da blir vel dama glad også?

Høres ut som om du kun kan velge dama eller bilen, om du velger bilen så får man aldri dame og omvendt..

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt samme bil siden 2003 elns.. og hr hatt mange damer siden den gang, hehe. Sier seg selv!

Men om det var noe "alvorlig", feks. at jeg måtte ofre bilen for å feks. redde damen, så hadde jeg seff ofret bilen (uansett hvilken bil). Et menneske er alltid verdt mer enn en bil, men om forholdet er verdt mer enn en bil, er jo en helt annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider