Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=21510&tid= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 HEHE fjern fotoboksene;) Faen meg riktig det som står der og:D Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 "Kanskje også de ansvarlige myndigheter i Norge finner noe av interesse i den britiske rapporten" Ja, mhm, svært sannsynlig. Men en ting, fotobokser ser man jo selvsagt etter, men politikontroller er no det man leter mest etter, for de kan stå overalt, helt tilfeldig hvor de står, mens fotoboksene er på ett sted, og man kjører vanligvis i et område der man er noenlunde kjent og vet hvor de er.. Jeg bruker aaaaalt for mye tid til å se på alt annet en veien, da særlig veier over (på siden) av veien jeg er på, broer, inni skoger, alle mistenkelige biler, skal jeg se sjåfør\utstyr på dashbord hos, osvosv, og derfor er nok jeg litt farligere enn jeg ellers ville hvert. Uopmmerksomheten min er farligere enn farten, dette kan bevises ved at jeg har sikkert hatt 400 nesten ulykker som følge av uoppmerksomhet, mens tallet på nestenulykker forårsaket av fart er nok ikke stort over 10-20... Og ikke kom som en Captain america og påstå du aldri har hatt en nestenulykke før og kall meg dust og blabla fordi jeg har hatt det, for da er det bare deg selv du driter ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Robert "Kanskje også de ansvarlige myndigheter i Norge finner noe av interesse i den britiske rapporten" Ja, mhm, svært sannsynlig. Men en ting, fotobokser ser man jo selvsagt etter, men politikontroller er no det man leter mest etter, for de kan stå overalt, helt tilfeldig hvor de står, mens fotoboksene er på ett sted, og man kjører vanligvis i et område der man er noenlunde kjent og vet hvor de er.. Jeg bruker aaaaalt for mye tid til å se på alt annet en veien, da særlig veier over (på siden) av veien jeg er på, broer, inni skoger, alle mistenkelige biler, skal jeg se sjåfør\utstyr på dashbord hos, osvosv, og derfor er nok jeg litt farligere enn jeg ellers ville hvert. Uopmmerksomheten min er farligere enn farten, dette kan bevises ved at jeg har sikkert hatt 400 nesten ulykker som følge av uoppmerksomhet, mens tallet på nestenulykker forårsaket av fart er nok ikke stort over 10-20... Og ikke kom som en Captain america og påstå du aldri har hatt en nestenulykke før og kall meg dust og blabla fordi jeg har hatt det, for da er det bare deg selv du driter ut. woord Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by Robert "Kanskje også de ansvarlige myndigheter i Norge finner noe av interesse i den britiske rapporten" Ja, mhm, svært sannsynlig. Men en ting, fotobokser ser man jo selvsagt etter, men politikontroller er no det man leter mest etter, for de kan stå overalt, helt tilfeldig hvor de står, mens fotoboksene er på ett sted, og man kjører vanligvis i et område der man er noenlunde kjent og vet hvor de er.. Jeg bruker aaaaalt for mye tid til å se på alt annet en veien, da særlig veier over (på siden) av veien jeg er på, broer, inni skoger, alle mistenkelige biler, skal jeg se sjåfør\utstyr på dashbord hos, osvosv, og derfor er nok jeg litt farligere enn jeg ellers ville hvert. Uopmmerksomheten min er farligere enn farten, dette kan bevises ved at jeg har sikkert hatt 400 nesten ulykker som følge av uoppmerksomhet, mens tallet på nestenulykker forårsaket av fart er nok ikke stort over 10-20... Og ikke kom som en Captain america og påstå du aldri har hatt en nestenulykke før og kall meg dust og blabla fordi jeg har hatt det, for da er det bare deg selv du driter ut. thumpsup Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Vel...dere glemmer en bitteliten ting. ABD, som har foretatt undersøkelsen vil ha mindre fotobokser og flere normale kontroller. Mens det eneste deres leser er "jaa kutt fotoboksene...!!" hehe Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg