JensK Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Er det andre enn Norsk Bildelesenter som selger KW-justerbart senkesett i Norge? Hvem stiller isåfall med de beste prisene? FK VS KW? Synspunkter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Protrim - Vi gir bilen din ytelse! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Protrim - Vi gir bilen din ytelse! Du har pm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Du har pm! Du har fått svar, og jeg beklager å skuffe deg med at jeg ikke jobber for Protrim :) Jeg skrev bare inn nettadressa, også kom all den teksten. For et proft forum vi har :p Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Hehe ok.. Noen som har noe erfaring med disse da? Åssen er prisene dems? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg