Gå til innhold

Enkleste motor modifikasjoner?

Lille Ole

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en 1987 190E 2.0 som er helt orginal motormessig og lurer på hva som er enklest og billigst å gjøre for litt mer effekt? Skal ikke bruke mye penger på dette, men har vurdert effektanlegg. Noen som vet om bra priser på noe sånt?

Lille Ole

Tja........ du kan jo skifte til effektanlegg, koster ca 3000kr sist jeg sjekka, det var rustfritt. Men det er veldig opp til deg hvor mye penger du vil bruke, så du får nok ikke de store hk. bare med et par tusen. Hvis ikke du bygger om til turbo, intercoler osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigste trimmen du kan ha på de motorene er og bevare den som suge motor og heler gjöre mindre modifikasjoner da denne motoren ikke har tykke nokk råder org. til turbo bruk!

Billigste du kan gjöre er og skaffe deg "gull" dyser og å shimse sprutet ditt, og sette inn en vassere kam, og plane og porte toppen.

Större eksos vil ha veldig liten/ingen effekt hvis du skal ha motoren orginal utenom eksosen! Men kan väre greit og få på större eksos og grenrör hvis du går for det oppsettet jeg skrev åver her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigste trimmen du kan ha på de motorene er og bevare den som suge motor og heler gjöre mindre modifikasjoner da enne motoren ikke har tykke nokk råder org. til turbo bruk!

Billigste du kan gjöre er og skaffe deg "gull" dyser og å shimse sprutet ditt, og sette inn en vassere kam, og plane og porte toppen.

Större eksos vil ha veldig liten/ingen effekt hvis du skal ha motoren orginal utenom eksosen! Men kan väre greit og få på större eksos og grenrör hvis du går for det oppsettet jeg skrev åver her!

Ja for detta blir billig !!!!!!!!!!!!!!! CP-skadde idiot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å hente ut effekt med eksos og kon filter er bullshit.

eneste du får er lyd.

har prøvd 5 forskjellige eksos anlegg.

går like dårlig uansett:P

blir å sette inn 2,3 8v motor da.

går litt bedre.

har ei supersprint potte til deg om du vil ha:)

Masse mb deler selges, ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å hente ut effekt med eksos og kon filter er bullshit.

eneste du får er lyd.

har prøvd 5 forskjellige eksos anlegg.

går like dårlig uansett:P

blir å sette inn 2,3 8v motor da.

går litt bedre.

har ei supersprint potte til deg om du vil ha:)

Hei! Bor i Trondheim fram til slutten på juni . Jeg. Skal du ha mye for potta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigste trimmen du kan ha på de motorene er og bevare den som suge motor og heler gjöre mindre modifikasjoner da denne motoren ikke har tykke nokk råder org. til turbo bruk!

Tull. Kommer helt ann på hvor mye effekt du skal ha ut. En 180/190hk takler den uten større problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider