Gå til innhold

har noe sett denne noen plass? hvor er gammle bilen min?

Ranger emnet

BENT87

Anbefalte innlegg

hai... hørt rykter om at bilen som eg bygde opp er solgt i gjenn?

dette ver en standar 2l 16v, som eg stylet og lakket opp litt :D

en kompis ringte meg nettopp og han var i valdres da han såg bilen min sige rundt der... og eg solgte den ikke opp der.

har også hørt rykter am at den låg ute til salgs! :S

2000651556646118065_rs.jpg

2000627014178231833_rs.jpg

2006217272814744583_rs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Ja den bilen går oppi valdres nå. Ser den daglig råne rundt i fagernes sentrum. Fin bil dette, like lakken spesielt.

En av de få opelene oppi her jeg liker.

Om den er til salgs igjen? Vet ikke, men kan vell spørre litt rund og eventuelt høre med eiern, medmindre han dreper meg da :P

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Ja den bilen går oppi valdres nå. Ser den daglig råne rundt i fagernes sentrum. Fin bil dette, like lakken spesielt.

En av de få opelene oppi her jeg liker.

Om den er til salgs igjen? Vet ikke, men kan vell spørre litt rund og eventuelt høre med eiern, medmindre han dreper meg da :P

jertli takk.. hørte dem der oppe hadde en ting for opler!

har du noen bilder av dem eller? :P

hehe.. dreper deg?

hvorfor skullen han de? :P

har snakket med han ja.. den var nok ikke til salgs da men.. eg skal muligens kjøpe den tilbakers igjenn etter han har bygget turbo i den.

nå har den trillet 84000km :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein kompiss av ein kompiss av meg som eige den bilen her i Årdal no, christian å..

Hørte rykkter seinast idag att den skulle selgast.

E no berre å ringa til han d, han bite ikkje :D:D

ja du vet at høns blir til hane eller kosen de var :drunk:

"litt forvirra nå"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

blien går nå i årdal i sogn å fjordane, christian årli/årlid noe sånnt, vet hvem han er. Pleier å dra til fagernes i helgene å råne. Fåreløbigt er det ikke turbo i den! Håper dette er til hjelp. Christian Årli Årdalstangen. Jobber for Berge Maskin A/S.

-92`volvo 240gl b230f (grombilen)

-91`volvo 940gl b230fx (alt utstyr)

-93`volvo 240gl b230f (delebil og vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blien går nå i årdal i sogn å fjordane, christian årli/årlid noe sånnt, vet hvem han er. Pleier å dra til fagernes i helgene å råne. Fåreløbigt er det ikke turbo i den! Håper dette er til hjelp. Christian Årli Årdalstangen. Jobber for Berge Maskin A/S.

jepp var han eg solgte bilen til. men såg den var ute til salgs i gjenn... men vet ikke om han har solgt den videre igjenn:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider