CrazyLoff Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Hvem av dere golf eiere skal på sommertreffet på ACR i Mo i Rana? Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Sku veldig gjerne kjørt ned men har ikke biln i orden nå så må nok bli høstreffet for min del.. Hva døds bra i fjor så regne med det blir like bra i år:) Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 aaaalt for langt for min del! Men sYmpoZiuM kommer sikkert hvis du spør pent :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 aaaalt for langt for min del! Men sYmpoZiuM kommer sikkert hvis du spør pent :D HAHA! hva skal det liksom bety?!! :ratatatat Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 HAHA! hva skal det liksom bety?!! :ratatatat hehe, gjett! :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg