DaNnYb0y Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Hei! Lurte på om noen kan anbefale meg en bra lakksprøyte til maks 1000kr. Tenker da på en bedre sprøyte en biltema sprøytene... Er helt nybegynner og tenkte jeg skulle lære meg å lakkere... Hvilken sprøyte er best å bruke selvmatende eller sugematende? Ser at tools.no har en del sprøyter... Er det noen av dem som er brukbare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaNnYb0y Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Ingen som har forslag??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Biltema funker greit nok til hobby bruk, er synd det er dårlige pakninger på dem men helt greie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 jeg har en air gunza sprøyte til grunning, og den er helt ok. den får du for under tusenlappen på hamar bilpleie: Hamar Bilpleies hjemmesider på Internett!! Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hei! Lurte på om noen kan anbefale meg en bra lakksprøyte til maks 1000kr. Tenker da på en bedre sprøyte en biltema sprøytene... Er helt nybegynner og tenkte jeg skulle lære meg å lakkere... Hvilken sprøyte er best å bruke selvmatende eller sugematende? Ser at tools.no har en del sprøyter... Er det noen av dem som er brukbare? Tools har en fra Electra Beckum eller Metabo. Denne har jeg å bruker den som grunningsprøyte, funker meget bra. 2200 et eller annet heter den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaNnYb0y Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Noen flere som kan komme med konkrete forslag??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 jeg har en sprøyte fra clarcke air.. ser dønn lik ut som tema sprøyta, men oppfører seg helt annerledes! mye bedre! ikke lekker den slik som de temasprøytene vi har i værste! :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 hamar bilpleie har salg på anest iwata sprøyter nå... de er gamle men knall bra. har en anest iwata tuchup og er knall fornøyd. dem har den til 600 der nå.. Og dem har stor kopp iwata der til 600 også.. koster mye mer.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 iwata sprøytene er knallbra, løp og kjøp! og de er veldig hyggelige på hamar bilpleie! Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 "proffsprøyta" på biltema... Fungerer den greit til syregrunning og fyller? Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 biltema sprøyte funker bra til alt-men først litt justering.jeg fant ikke no pakningene som ble ødelagt under vasking med tyner,den er helt fin til amatør bruk. Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaNnYb0y Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Hvor stor kompressor trenger jeg? Holder det med 50 liters tank? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 litt lite med 50 ltr, bør opp på min 100. det viktigste er fritt avgitt luftmengede, dvs hvor mye den leverer. den bør være over 300 l/min, helst 400. tanken avgjør egentlig hvor ofte den må gå, tåler kompressoren å gå konstant, og leverer nok, er det forsåvidt ikke noe problem med liten tank, heller! Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaNnYb0y Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Flere forslag til lakksprøyte? Hva må man betale for en kompressor som duger til lakkering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 klare utrolig nok å dra min lille iwata med en 2 hk med liten tank.. kjører den på rundt 40 psi. funker kjempe bra. men den sprøyta fra biltema er ikke å anbefale. Har prøvd den og jeg mener d er bedre å vente til du har penger til noe bedre. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg