eirik med volvo Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 får bra brukte kompressorer for 1500-2000 kr og oppover. bedre det enn å kjøpe noe nytt i samme prisklasse. får store lakkompressorer for 5-7000, brukt. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksanton Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Trenger man flere sprøyter til de forsjellige lagene, eller går det greitt å bruke samme til grunning, base og klarlakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Trenger man flere sprøyter til de forsjellige lagene, eller går det greitt å bruke samme til grunning, base og klarlakk? Du kan bruke samme sprøyten, men da bør du ha forskjellige dyse/nål sett tilpasset til dei produktene du skal sprøyte om dei forskjellige produktene krever ulike dyser/nål spesifikasjoner. Om det er våt i våt grunning, evt sealer, base og klarlakk, så kan du klare deg med en sprøyte og ett sett dyse/nål, slipegrunning krever annet oppsett enn våt i våt grunning, base og klarlakk Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bogba Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Biltema proff funker bra. Eller hvet jeg ikke bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg