Gå til innhold

Trenger trim deler te 16v(b234f)

Ranger emnet

martinsen-lyd

Anbefalte innlegg

Mårrn. Har tenkt og friske opp 16v motoren min litt(b234f). Men finner ikkje så mange som selger deler til denne motoren, så lurte på om det er noen som har linker osv te og hjelpe meg litt. Er mest inter i kammer og grennrør. Gi gjerne tips på hva annet jg kan gjøre med motoren(uten om veiv,råder,stempel bytte osv) Det jeg har te motoren.

-Justerbare kamdrev.

-Simens dekka dyser 550ccm.

-Større fuelrail.

-Justerbar bensin trykkregulator.

Det jeg skal kjøpe/gjøre.

-MsII.v3

-Kammer.

-Grennrør.

-Ta av toppen litt.

-Porte innsug/eksos.

Mvh Martinsen:ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

har en slik selv da med støre slag men.

Kam Kan du bruke orginal på exosiden og en spesial på innsug: Hør med enten km cams eller min er laget http://www.kohlerracing.se/. Du må bygge om fra hydr løftere til mekaninske på innsug ellers std på exos exos siden trenger du ikke porte sies d .

76mod 242 bus bil

82mod 242 /prosjekt STOR sugis.

95mod 940 d24tic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grenrør tror jeg JT lager... Løftere passer fra en eller annen saab motor etter hva jeg har hørt, billigere.

Du har ikke lyst på PZ kammer a? Skal vist være fine til sugis. Er originalkammer fra en penta 16 motor.

Er moment kammer det høyt moment på lavt turtall og dau på toppen

76mod 242 bus bil

82mod 242 /prosjekt STOR sugis.

95mod 940 d24tic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grenrør tror jeg JT lager... Løftere passer fra en eller annen saab motor etter hva jeg har hørt, billigere.

Du har ikke lyst på PZ kammer a? Skal vist være fine til sugis. Er originalkammer fra en penta 16 motor.

jah har hørt det, fjelling inne her sa no om det oxo! har lyst på kammer med drag på topp og bund, veit ikkje hvem kammer som passer best osv! har du no forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider