TigerWho Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hvilke subber var det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Tigerwho, de snakker om RFW 12" ;) Btw, jeg kjøpte høytalere og forsterker i lil wonder serien for noen uker siden, veldig fornøyd med det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 har samma forsterker som deg men subberne er et hakk bedre mener jg. Hmmm... Her sier han jo at han har hakket bedre? Uten at han nevner hvilken modell det er snakk om da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Er vel i tilfelle T4- 12 subber det er snakk om da!? Gleder meg til bilder av installasjonen :) Skulle kansje tatt til mot og fått ferdig finnishen i min bil også snart :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 synes soundstream forsterkere fungerer greit,fikk inn 2 i min bil her om dagen:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 jeg og.. har en pca2000d til subbene og en brokoplet tra680.4 til settet forran :) eneste jeg er plaget med litt vifte støy.... men forsvinner "bak" musikken :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Bruker 4 stk Soundstream XTA forsterkere og 2 stk VGW 10" fungerer meget bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Er vel i tilfelle T4- 12 subber det er snakk om da!? Gleder meg til bilder av installasjonen :) Skulle kansje tatt til mot og fått ferdig finnishen i min bil også snart :???: skal prøve så fort jg kan blir bare enkelt i første om gang for og få kasse oxo modde kasse litt etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg