Gå til innhold

ja,golf!

Ranger emnet

SSStian

Anbefalte innlegg

solgte den ene tysker'n(bmw 320i) og gikk i innkjøp av en annen tysker, nå ble det golf3 TDI! en helt orginal golf, med 155/80 13", tre eika felger! det piper bra i svinga ;)

skal prøve å legge ut noen bilder av den!

Har jo også noen små planer, den må jo såklart legges litt nærmere asfalten! tenkte på 40mm senking(justerbart) og noen 205 40 17" keskin felger med en liten kant..

panserforlenger,front- og baklykter!

groft regna med de prisene jeg har sett, så blir det:

panserforlenger: ca 1200 ,- (??)

fornt og baklykter: ca 3000,-(??)

justerbart : ca 9500,-

keskin 17" : ca 8500,-

men har vel satt en grense som jeg skal bruke på rundt 20000,-(Uinkl litt annlegg)

annlegg har jeg ikkno greie på, så er det noen tips til hva jeg kan legge inn til en billig penge ? (ikke noe ekstremt)

også vil jeg jo vite hva dere tror om mine planer og kom gjerne med noen tips!

her har jeg noen bilder også btw

IMG_4777.jpg

IMG_4776.jpg

IMG_4775.jpg

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha vr6 leppe, koster vel 6-700 kroner:) Panserforlenger er jeg ikke noen fan av, men det er nå opp til deg da.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du inne ja;)

kan høre litt ang priser på tingene du skal bestille så bare å si ifra når du skal ha det..

Vr6 leppe er pent. du får vel kjøpt den org på møller ( olrud )

evt ebay om du er kjent der,,

du får slenge ut bilder av børsha di da;)

Mvh.

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senkesett er vel dt som gjør seg mest tror jeg:p

nesten uansett felger : ppp

gjynger vel godt i den i forhold til beemarn?: pp

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan jo også vise hvilke felger jeg mest mulig skal ha!

KTN5.jpg

utrolig fete de keskin felgene!

åssen dim har du tenkt på?

breikant å strekk i dekk?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider