Lars84 Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Hei! Jeg har prøvd å søke og lese igjennom andre tråder, men finner ikke det svaret jeg er ute etter..Så: Jeg driver i disse dager å importerer en 180sx fra Japan, men jeg trenger hjelp til å finne en såkalt "clearing agent". Dette er vist en som fikser det som trengs av papirer og slikt. Noen som har tips til hvor jeg kan henvende meg? Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 hvorfor ikke bruke japanauto eller noen andre som har erfaring med det hvis du bare skal hente inn en bil? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars84 Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Egentlig fordi jeg ikke vil betale en hel haug av penger til et firma når jeg kan gjøre det selv.. Regner med at dem ikke leker butikk på JapanAuto heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hvis du ikke får noe svar her så kan du jo høre på Mazda Owners Group Norway Forum Vet det er folk der som importerer, men ikke sikker på om de gjør det selv eller via firma. Men er jo verdt å høre med de. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Kan du ikke høre med japanauto om du kan gjøre den Clearing delen for deg da? De kan vel ikke akkurat loppe deg for penger for det lille Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars84 Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Ja, jeg får prøve å høre med dem.. Skader jo ikke å høre! Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 motorships i drammen fikser alt for deg for 600 kr eller hva det nå var... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars84 Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Tusen takk skal du ha.. Skal ta en tlf dit i morgen jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg