Gå til innhold

Bilder fra treffet på Hadeland!

Ranger emnet

EspenS

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se her er det liv ja!

Stund sia jeg har vært innom å lest her gitt. Godt å se at Ole fortsatt lever :)

Når det gjelder deg Anders, så er ikke det vår feil at du solgten, det klarte du utmerket selv :p

Til dere andre, så var treffet helt knall! Om det blir noe til sommeren, er vanskelig å si. Blir nok ikke noe rent Golf treff i regi av meg hvertfall, men blir nok noe annet artig!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

kommer vel kasnkje dit tenker jeg =) kommer nok ikke til å stille min bil til den tid da jeg føler den er langt fra klar nok til sånt :p

men må få til noe golf 3 treff i år også ja! eller..iallefall samlet en gjeng :P

(enda jeg ikke har en lengre:P)

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer vel kasnkje dit tenker jeg =) kommer nok ikke til å stille min bil til den tid da jeg føler den er langt fra klar nok til sånt :p

men må få til noe golf 3 treff i år også ja! eller..iallefall samlet en gjeng :P

(enda jeg ikke har en lengre:P)

Gamle bilen din dukker nok opp på Hadeland nylakkert den 26/4 :)

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det er vag hørtes bra ut... :) Er det guttetur eller er jenter velkomne også? :)

Her skjer det aldri noe sånn...:(

Siden de fleste som var i fjor har bytta til andre VAG (utenom Ole :P ), så kan det bli et lite treff om 3er er kravet.. :)

Begge kjønn er stort sett tillatt, ja. :)

For min del kunne det vært praktisk om det ble noe etter Hadelandstreffet, litt langt for min del nå å komme seg bortover..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mer VAG som er kravet enn Golf 3....

Kjedelig å stå der alene vet jeg... ^^ ;)

Men både gutter og jenter er velkomne uansett da.. :)

Vet ikke helt hvordan det burde gjøres jeg. At noen hos oss fikser en grill og sted å være. Også er det vel kanskje interesse for å ta noen bilder slik det ble gjort ifjor, og som var hele meningen da iallfall.

Men burde vi ta det rett etter Vårmønstringen våres? For jeg og en del av de herifra er veldig opptatt med det og er en del jobb med rydding og sånn i etterkant der...

Muligheten da er vel at noen stikker et sted å tar bilder også kan alle møtes et sted å grille et par timer senere eller noe?

Eventuelt ta en lørdag litt senere utpå sommeren og bilder og grille da?

Eller hva sier folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider