Gå til innhold

zyckos nye audi a4

Ranger emnet

zycko

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Regler er til for å brytes ;)

Du kan få sveisa på sånn flens eller hva det heter. Sånn at du bare kan koble på katalysatoren før EU-godkjenninga f.eks. Leste noe om det et sted.

Eu godkjeninga er ikke noe proplem. den ble nettpop eu godkjent 25mai :D

hehe så da er det jo 2 år til nesten gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil!

Personlig var jeg ikke helt fan av den bakfangeren du hadde valgt deg ut, men, men...hvis alle hadde kjørt like biler hadde det jo blitt kjipt her i verden!

Hvordan synes du bilen er å kjøre?

Kjøregenskaper? effekt forholdt til vekt? komme opp i fart osv?

Sikler over 1,8 nonturbo selv, men lurer på om den kanskje blir litt dæv...eller?

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper han med å svare jeg da jeg har sitti på med denne uttalige ganger:

Den går som en 1,8 med 125hk, verken bedre eller dårligere. Vil ikke si at den er voldsomt sprek, men går som den skal:P Kjøreegenskapene er det ikke noe å si på, behagelig bil, hvis du ser bort ifra sporing:) men det er ikke bilen sin skyld da..

Syns du skulle beholdt det looket den har jeg, da jeg syns det er så utrolig pen slik.. Men gjør som DU vil, det blir sikkert knall!

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips når det gjelder forsikring, det lønner seg å ha tre forsikringer i samme selskap bilforsikring, livsforsikring og en til, feks mobilen din kamera etc. Dette gjør at du får et veldig bra tilbud, og trekker ned bilforsikringen din. Dette har jeg hos gjensidige på min 1.8T 98modell. Betaler 11K iåret 16K i kjørelengde full kasko :)

Ble fryktelig mye forsikringsprat her nå meeen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips når det gjelder forsikring, det lønner seg å ha tre forsikringer i samme selskap bilforsikring, livsforsikring og en til, feks mobilen din kamera etc. Dette gjør at du får et veldig bra tilbud, og trekker ned bilforsikringen din. Dette har jeg hos gjensidige på min 1.8T 98modell. Betaler 11K iåret 16K i kjørelengde full kasko :)

Ble fryktelig mye forsikringsprat her nå meeen hehe

stemmer

jeg ringte gjensidige istad

Pr nå har jeg KUN full kasko på bilen, 20800kr

dersom jeg tegna uføre og uflaks forsikring, kom alle tre på totalt 19000kr

helt villt

men nok OT.

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer

jeg ringte gjensidige istad

Pr nå har jeg KUN full kasko på bilen, 20800kr

dersom jeg tegna uføre og uflaks forsikring, kom alle tre på totalt 19000kr

helt villt

men nok OT.

Det samme sa dem til meg. skulle ha bare 19.800 for bilen

men når jeg tok med inboforsikring og livsforsikring eller noe i den duren. kom alt ned på 15800 kr. noe jeg ikke nølte engang med og gjøre jeg sparte jo 4000kr :p

Dume Gjensidige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer det :)

alle dela er på plass hjemme :)

fått pappa til og hente alle dela og frakte dem bort til garasjen hans weee

skal prøve montere alt i dag som jeg klarer og sette på og pusse ned og sende til lakkering de nærmeste daga vis alt går etter planen :D

bilder kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, sitter to skruer foran som du får ut med Umbraco nøkkel. Men er det å løsne den ved hjulbuene som er verre. Min sitter fast på høyresiden der...

Den satt bare i 3 umbrako skruer ved hjulbuene på begge sider også satt den fast i 2pop negler på hver side . de klarte jeg og få vekk. så satt den en slags jern festa i den fangen. rørte seg ikke av flekken. også skrudde jeg av lykespylera og masse annet dritt men fikk den ikke til og bevege seeg :( så ut som den nesten av sveisa fast !!! møkka fanger blir nok slegge når jeg har ferie ja :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider