The cowboy Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 var en tråd her inne for en god stund siden, om en som bygde et billig anlegg i en trans am.. har prøvd å søke det fram, men husker ikke hva tråd starteren heter, og den finner ikke noen når jeg søker etter det på søke funksjonen! noen her inne som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 ingen her som vet hvem tråd jeg snakker om?? evt hvem tråd starteren er?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hmm, lurer på om ikke det var en tråd som Zetec startet og den bør ligge en plass under prosjektdelen her på bilstereo. Du kan jo se alle tråder Zetec har startet, så finner du den sikkert der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 takker.. hehe :) eneste jeg husker om fyren er at han har/hadde en hvit og blå kassebil i avataren! sånn stylet sak.. hehe! så han var her i skien i fjor sommer og.. med et sånt DB-dragg treff i skien sentrum! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scallone Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 takker.. hehe :)eneste jeg husker om fyren er at han har/hadde en hvit og blå kassebil i avataren! sånn stylet sak.. hehe! så han var her i skien i fjor sommer og.. med et sånt DB-dragg treff i skien sentrum! Da er det nok Zetec og hans Mercedes Vito det er snakk om.. :) Siter §-Nissan Sunny 1.6 Sr §-Volkswagen Polo 1.4 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 jupp.. fant den i går.. hehe! men fant fort ut at den billige I.C.E`n han brukte..ikke var så billig alikevel.. hehe! 19 000 for lyden, blir for mye for min lommebok.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Du får ta en titt på Fusion Encounter serien, virkelig mye og god lyd til en svært fornuftig penge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg