engtheman Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 hei. har akkurat byttet balansereim på min bil. men har fått en svak ulelyd i denne. er reima for slakk eller stram? har også hørt at det går ann å fjerne denne? noen som har prøvd ut dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 klipp reima/fjern den. >Disse balanseakslingene er bare tull. På de fleste 16v motorene jeg har kjøpt har den vært fjernet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engtheman Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 ok. takker. mener jeg har hørt dem ikke går reint etter å fjerne den. men da er det jo bare tull å ha den der egentlig hvis den gårlike bra etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 O.T men, prøver å lære meg nye ting med motor. Hva er det denne balagse reima gjør? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 stjeler effekt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 noe annet som ofte skjer er at reima til balanseakslingene ryker og forårsaker at regreima hopper over/ryker den også og toppen raser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engtheman Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 ok takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg