wanna-b Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Nå har jeg og brodern hatt en sierra som vinterbil, og den er nå blitt begjært avskiltet. Ikke betalt årsavgift.. Sååå skal vi ha en ny bil til, det blir da nr 5, så sier mor og far at vi må kvitte oss med en bil, det blir sierraen, som uansett synger på sitt siste vers. Men vi vil gi den en verdig død! Er det noen som vet om et sted i ikke så fryktelig langt fra Drammen hvor vi kan herje fra oss? Rop ut om noen trenger gratisdeler da... Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Nå har jeg og brodern hatt en sierra som vinterbil, og den er nå blitt begjært avskiltet. Ikke betalt årsavgift.. Sååå skal vi ha en ny bil til, det blir da nr 5, så sier mor og far at vi må kvitte oss med en bil, det blir sierraen, som uansett synger på sitt siste vers. Men vi vil gi den en verdig død! Er det noen som vet om et sted i ikke så fryktelig langt fra Drammen hvor vi kan herje fra oss? Rop ut om noen trenger gratisdeler da... Er den virkelig så sliten at den ikke kan selges billig til en venn i nøden ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Er den virkelig så sliten at den ikke kan selges billig til en venn i nøden ? Det er jo litt for morro også da så klart! Dessuten.. Ja. Den er virkelig sliten altså. Etter en times regn har du vann til anklene på førersiden og i baksetet på samme side. Stopper hele tida. Vil du ha den? hehe Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 http://henrik.laggy.org/DSCN0733.JPG slik endte den historien i hvertfall Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Har dere vraka den enda eller er det mulighet å få kjøpt panser og bakluke enda ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 kom en kar og henta den for vrakpanten, annonse i avisa. han sa den ble vraka på mandag! skal jeg prøve å finne fram numeret hans igjen? Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Ikke stress med det, men hvis du har det på telefonen eller noe så tar jeg det gjerne. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg