Dalet Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hei! Er Touran et godt valg for barnefamilien? Jeg vil ha meninger fra deg som allerede har valgt en Touran. Fornøyd? Ville du valgt den på ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hei! Er Touran et godt valg for barnefamilien? Jeg vil ha meninger fra deg som allerede har valgt en Touran. Fornøyd? Ville du valgt den på ny? Jeg har en 2007 mod. Touran 2.0TDI 170HK DSG (Varebil) og kan si følgende: Du finner ikke en eneste bil i samme klasse med råere motor enn dette! Denne er blodsterk! For å ta ett eksempel så kjører du faktisk fra en Audi A6 2.7Turbo Quatro med 230HK. Dette gjelder da Touran med 170HK. + en liten chip :) Nå har jeg varebil... så jeg kan desverre ikke hjelpe deg angående plass. Men denne motoren sammens med DSG-kasse er rett og slett fantastisk. Har målt min på bane og 0-100km/t går unna på 7,8 sek. Ikke dårlig for en familiebil å være.. hehe Legg meg til på msn, hvis du skulle ha flere spørsmål rundt denne bilen. Jeg tror jeg kan svare deg på det meste. MSN: vw@bjerknez.com Se bilen på min hjemmeside: bjerknez.com - HJEM Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedim Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 HAr prøvd alt av 7-seter likte touran best ikkje den største men klart finaste har bestilt meg touran før 14 dager siden lang ventetid!!!! Vw touran 2008 1,9 tdi 105hk Exclusive med skinn AAAAhhhhh gledar meg! Siter VW Touran 2008 exclusive FORD Taunus 2.0l 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedim Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Meget fin touranen din kor mykje kosta den stylingen du har på din fekk lyst på den eg og hehehe! Siter VW Touran 2008 exclusive FORD Taunus 2.0l 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Meget fin touranen din kor mykje kosta den stylingen du har på dinfekk lyst på den eg og hehehe! Hvis du snakker om min bil, så kostet stylingen 38.000,- ferdig lakkert og montert på ett VW-verksted. Du får det nok billigere hvis du fikser jobben selv. Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedim Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Ok fet touran! Gler meg til eg får min...:driving Siter VW Touran 2008 exclusive FORD Taunus 2.0l 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Ok fet touran! Gler meg til eg får min...:driving Du har vertfall ingenting å grue deg til! Bilen har fungert utmerket hittil :) Legg meg til på msn hvis du lurer på noe, eller vil slå av en prat: vw@bjerknez.com Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg