fixalot Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hei, Har akkurat fått meg ny bil og har i dag gjort første vask. Har brukt autoglym. Men hvordan få rutene rene, tenker da spesielt på frontruta. Når hadde jeg kun noe vindusprayboks et eller annet skvip fra biltema og det blir ikke 100%. Det blir en film igjen som jeg ikke får bort. Hva bruker dere for å få rutene rene? Hilsen Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 NXT gen glass cleaner + microfiber er hva jeg bruker i allefall, både utvendig og innvendig. Quick Detailer funker også utvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Innvendig eller utvendig? Innvendig bruker jeg bare sånne kluter fra Armor-all. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Har ikke så veldig stor sans for Armor-All klutene jeg, syns ikke det blir rent.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Kommer an på...nå er det aldri røyka inni i min bil da. Så sikkert litt lettere å holde det reint da. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Røyking i bil er en synd.. Jeg røyker aldri i min bil, men syns fremdeles ikke ruta blir ren, uansett hvor mange armor-all kluter jeg bruker :) Har bedre erfaringer med microfiber kluter. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Det meste av armour all inneholder silikon, nuff said. *grøss* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Ville prøvd Nxt Glass Cleaner og microfiber Eller meguiars glass cleaner skum på skrayboks som nettopp er kommet.. Dersom forrige eier av denne bilen har brukt Rain x på forntruten må denne slipes for å få det vekk... Kanskje du skulle hørt med han????? Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Det meste av armour all inneholder silikon, nuff said. *grøss* Tviler på at Glass Wipes inneholder silikon... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Røyking i bil er en synd..Jeg røyker aldri i min bil, men syns fremdeles ikke ruta blir ren, uansett hvor mange armor-all kluter jeg bruker :) Har bedre erfaringer med microfiber kluter. Men du bruker vel noe middel? Blir vel ikke reint med bare en tørr microfiberklut? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Bruker faktisk glass-rense spray beregnet for vindu på hus jeg, og microfiber :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hold iallefall glas cleanern til meguiars langt unna dashbord og plast. Den er ganske sterk, den tok iallefall fargen på rattet mitt :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Prøvde med Jif glassrengjøring og Meguiars microfiber, ble ikke bra i det hele tatt. Det ble ikke reint og det ble hengende igjen hundrevis av fiber etter kluten... Så nå ser det ut som rutene har pels. Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Vet ikke hvor møkkete vinduene dine er, men bruk litt rent vann og avis papir for å bli kvitt pelsen hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Og husk at det finnes egne microfiberkluter til glass... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg