valrun Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Siden vi er inne på frontrute, så vil jeg ikke lage noe ny tråd. Ser Turtle selger rain repellant, fungerer dette, eller noen andre produkter? Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Jeg har brukt det en del og det er ganske morsomt. Vannet perler av og når man kjører i regnet slipper men nesten bruke vindusviskere. Men det har hendt jeg har sett det er blitt igjen en hinne på vinduet hvis ikke det blir lagt på skikkelig. Varer greit lenge og, men om du bruker sterk vindusvask blir det vesentlig dårligere da. Jeg lurer og på om det finnes et bedre alternativ. Vet de har litt forskjellig på autogeek, men har ikke testet noen av de selv. Noen forslag? Er morro med sånn på :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Jeg har brukt det en del og det er ganske morsomt. Vannet perler av og når man kjører i regnet slipper men nesten bruke vindusviskere. Men det har hendt jeg har sett det er blitt igjen en hinne på vinduet hvis ikke det blir lagt på skikkelig. Varer greit lenge og, men om du bruker sterk vindusvask blir det vesentlig dårligere da.Jeg lurer og på om det finnes et bedre alternativ. Vet de har litt forskjellig på autogeek, men har ikke testet noen av de selv. Noen forslag? Er morro med sånn på :cool: Meguiars NXT tech wax kan du legge på ruter uten problemer, har jeg prøvd og det funket som bare det :) Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg