roddis Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Ja det gjør vel det. Meguiars sin er tydeligvis ikke egnet til glass. Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Ja det gjør vel det. Meguiars sin er tydeligvis ikke egnet til glass. Intet verktøy er perfekt til enhver oppgave som har forskjellige utgangspunkt. Glass og lakk tåler helt forskjellige ting. Når ett produkt derfor er lagd for å gi minst mulig friksjon mens rengjøring av dritt på vindu krever masse friksjon sier det seg selv at verktøyet bør være forskjellig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 I see... Trodde det var en allround klut, var derfor jeg kjøpte den. Får kjøpe en på Rema til glassene. Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Jeg bruker NXT Glass cleaner + MG sin MF-klut. Fungerer som bare det. Aldri hatt noe pels igjen på ruta... Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hold jifen unna rutene også, NXT glass cleaner + Megs MF har aldri loet for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shine Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Jeg bruker Jif vindusrens,det gjør underverker for vinduene. Det er viktig å ha et bra vinduspapir som ikke er or mjukt eller støver for mye. Lag en god "pute" med papiret(masse papir)tørk over vinduene med den ene siden og poler deretter med den andre siden. Gå eventuelt over med en fiber klut. 3m har en klut som heter-perfect it. Det er den beste kluten jeg har prøvd. ----den er også utrolig fin til å tørke av voks med. :eddie Lager minimalt med riper i mjuk lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Jeg vasker ruta med spylerveske. Koster ingen ting, og det blir helt rent. Gjerne på avispapir. Funker foresten like bra på vinduene hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Jeg vasker ruta med spylerveske. Koster ingen ting, og det blir helt rent. Gjerne på avispapir.Funker foresten like bra på vinduene hjemme. Hvor får man gratis vindusspylerveske? :omfg Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Jif vindusrens inneholder saker og ting som ikke er bra for plasten og pakninger rundt vinduene. Rent blir det, men det er ikke det beste du kan bruke over tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Har prøvd det meste på min frontrute nå føler jeg, Jif, Meguiars, Armor All, avis osv... Blir bare ikke rent, skjønner ingenting. Er en hinne som ikke vil vekk... Tips? Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Da foreslår jeg at du bytter rute :P Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Dere som har opplevdt at Meguiars sin microfiber klut loer, var kluten helt ny når dere brukte den? Prøv å gi den en runde i vaskemaskinen, da blir det nok bedre. Husk, ikke bruk tøymykner! :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Da foreslår jeg at du bytter rute :P Så bra!!! Det gjør jeg... Ble forresten byttet av Ford forhandleren før jeg hentet bilen i mars. Dere som har opplevdt at Meguiars sin microfiber klut loer, var kluten helt ny når dere brukte den?Prøv å gi den en runde i vaskemaskinen, da blir det nok bedre. Husk, ikke bruk tøymykner! :) Den er vasket fire fem ganger nå med Milo uten tøymykner, loer enda. Kjøpte en til her, lo lo lo... Fikk vekk en del av pelsen med avis og vann da. Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Merkelig.. Har aldri hatt noen problemer med lo jeg. Hvordan fungerer egentlig avispapir metoden? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Et lite tips er å vaske opp & ned på den ene siden og frem og tilbake på den andre. Da er det lettere å se hvor det er møkkete ;) Spray på med ønsket produkt og gni med avispapir Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg